Van installatie tot FRUSTRATIE!

  • 25 August 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Goedemiddag,

Als ik vooraf wist hoeveel frustratie deze overstap teweeg zou brengen zou ik het nooit hebben gedaan. Vooraf lekker gemaakt met allerlei voordelen van een glasvezelverbinding, maar leveren ho maar...

Na in eind juni de Welkom Thuis-Box te hebben ontvangen heeft de monteur op 5 augustus (tijdens mijn vakantie) in bijzijn van onze dochter alles geïnstalleerd. Toen al was er geen signaal ‘van buiten naar binnen’ maar dat zou tegen de tijd dat ik terugkwam van vakantie geregeld zijn. Bij thuiskomst op 15 augustus was er nog steeds geen signaal. Sindsdien is het alsof iedereen naar elkaar wijst en zit ik met een probleem. 

Inmiddels 3 monteurs en 2 Zyxel T54 modems verder, vandaag een monteur namens Open Dutch Fiber langs geweest die zegt (na alles gemeten te hebben) dat het aan het modem ligt. Vervolgens monteur 1 gebeld die toch nog langs moest komen omdat hij bij installatie het kastje niet goed had opgehangen (klacht ingediend door monteur 2) of hij meteen een nieuw modem mee kon nemen. Dat kan blijkbaar niet zomaar (zou hij die niet standaard bij zich moeten hebben vraag ik me dan af). Volgens hem zou het ook niet aan het modem liggen.

Van hem moest ik weer contact met T-Mobile voor een nieuwe afspraak opnemen, maar je raad het al; in de chat is het te druk, en telefonisch zijn alle lijnen bezet terwijl ik daarnaast ook mijn betaalde werk moet uitvoeren.

De voucher(s) die ik voor de hotspot had ontvangen lopen begin volgende week af en dat terwijl de oplossing nog lang niet in zicht lijkt te zijn. 

Ik snap niet dat T-Mobile in hun communicatie-uitingen je gouden glasvezelbergen belooft en dan niet levert, of geen pro-actieve en adequate oplossing biedt. Als gedupeerde consument moet je hierin maar zelf een weg zien te vinden lijkt het, om vervolgens weer een enquête te krijgen hoe groot de kans is dat ik iemand T-Mobile zou aanbevelen. Wat denk je na zo een ervaring?

 


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Elroy19,

Dank voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! Ook wil ik je bedanken voor het delen van je gevoel en ervaring. Laat ik daarbij voorop stellen dat dit absoluut niet de service is die wij voor ogen hebben. Ik had graag alles op alles gezet om dit per direct voor je op te lossen, maar zie dat je zelf het initiatief hebt genomen om voor vandaag een monteur in te plannen van Guidion. Wil je ons laten weten hoe dit bezoek verloopt? Mocht het onverhoopt nog niet zover zijn dat de verbinding is hersteld, kunnen wij aan de slag om dit in orde te maken. Daarnaast neem ik de feedback mee die je ons doorgeeft, zodat wij dit in de toekomst zodanig kunnen verbeteren dat dit niet meer voorkomt. Dank ook daarvoor. 

Reageer