Beantwoord

Van Tweak naar Odido thuis, onbekende status

  • 29 September 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

Aangezien ik via de normale wegen geen berichtje kon sturen naar Odido, via deze community maar gedaan.

Sinds een paar weekjes heb ik toch de keuze gemaakt voor Odido, binnen het jaar overstappen kon zonder boete, en ik heb gebruik gemaakt van de overstapactie van klanten van Tweak --» Odido. 10 maanden korting, hoppa!

De grap is echter dat Tweak 1Gb/s glas feilloos werkt, en bij Odido wordt verteld dat de aannemer de glasvezel nog niet gereed heeft en dat ik in oktober meer info kan verwachten. Naar mijn idee loopt alles bij via E-fiber, die het gebied heeft opgeleverd, het verloopt allemaal over het zelfde kabeltje. Is het misschien zo dat het ergens administratief nog niet doorgekomen is dat ik al een paar maanden op glasvezel zit. De patch in de wijkcentrale van Tweak naar Odido lijkt me ook niet het probleem dat nu de boel staat te wachten.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet, Ivo

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 29 September 2023, 13:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Vergeet niet dat ook de aansluiting aan de achterkant van de wijkcentrale ook nog gemaakt moet worden. Daarna kan Odido pas haar dienstverlening aan jouw glasvezel leveren.

Reageer