Beantwoord

Verandering internetsnelheid wordt niet doorgevoerd

  • 24 February 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb 15 januari de internetsnelheid van mijn abonnement aangepast, maar dit is nog steeds niet doorgevoerd. De status van de bestelling staat nog steeds op “ontvangen” en ik betaal nog steeds het oude bedrag. Wellicht kan een medewerker de bestelling een schop geven?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 26 February 2024, 12:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Modem al een reset gegeven om te kijken of de snelheid al verhoogt is?

werkt soms wel eens langs elkaar een de administratieve systemen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @courageouslysurround, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er geen telefoonnummer gekoppeld was waardoor de order niet door liep. Deze heb ik handmatig gekoppeld en nu loopt de order door. De wijziging zal spoedig plaatsvinden.

Reageer