Verbinding afgesloten

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Een stukje ergernis van me afschrijven, met de stille hoop dat iemand een kort lijntje heeft om dit op te lossen.

Sinds 19 oktober is onze aansluiting uit de lucht. Dat terwijl deze de maand daarvoor vlekkeloos heeft gewerkt, nadat Guidion deze op 26 september actief heeft gemaakt.
We hebben de aansluiting meeverhuisd vanaf het oude adres, dus apparatuur is behouden.

Belangrijk om te weten, ook dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Het actief maken op de eerder afgesproken datum van 23 september bleek niet mogelijk omdat KPN Netwerk de kabel niet naar binnen had gebracht. Na melding zou dit pas op 18 oktober geregeld kunnen worden, maar door een vriendelijke KPN monteur is dit alsnog veel eerder geregeld.

Hoe dan ook: blijkbaar is de oude activatiedatum ergens in het systeem blijven zwerven en heeft dat ervoor gezorgd dat onze aansluiting is afgesloten (omdat deze niet 2x geactieveerd kan worden?).

Eindstand: case aangemaakt bij klantenservice, hopelijk binnen 5 werkdagen een reactie (is niet gezegd dat dat een oplossing is) en 2 Unlimited Vouchers voor de tussentijd. Iemand enig idee wat voor termijn ik in moet calculeren voordat we weer online zijn? Zijn er stappen die ik in de tussentijd kan nemen om dit te versnellen?

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @PepijnvL  Het enigste korte lijntje wat ik nu kan bedenken is Twitter  @tmobile_webcare  

In de hoop dat ze je daar meer kunnen vertellen.

Daar het weekend is kan het in de Community iets langer duren.

Succes!

Reageer