Beantwoord

Verhuisdatum wijzigen

  • 17 August 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb mijn verhuisdatum op 30 augustus gezet, maar ga pas 16 september verhuizen. Er komt geen monteur te pas bij het omzetten. Ik vroeg me af of ik de verhuisdatum kan laten aanpassen zodat ik niet twee weken zonder internet kom te zitten.

 

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door SSchouten 18 August 2023, 12:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@SSchouten Wat tof dat je gaat verhuizen, gefeliciteerd! Geen zorgen, ik heb dit meteen voor je aangepast, Het internet op jouw oude adres wordt nu afgesloten per 18 september, dus je komt niet zonder internet te zitten. Per 16 september was niet mogelijk omdat dit in het weekend valt. Nog heel veel succes met de verhuizing en mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij hier weten! 😁

@SSchouten Wat tof dat je gaat verhuizen, gefeliciteerd! Geen zorgen, ik heb dit meteen voor je aangepast, Het internet op jouw oude adres wordt nu afgesloten per 18 september, dus je komt niet zonder internet te zitten. Per 16 september was niet mogelijk omdat dit in het weekend valt. Nog heel veel succes met de verhuizing en mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij hier weten! 😁

 

Super! Dankjewel. Dit was precies wat nodig was.

Reageer