Beantwoord

Versnelde overstap interactieve TV naar T-Mobile TV

  • 2 May 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb ruim vóór Corona, dus al jaren geleden, meerdere malen contact gehad met de klantenservice om te vragen wanneer ik de overstap kon maken naar de nieuwe TV-service met cloud-opname. Zo'n 2-3 jaar geleden werd mij gezegd dat het nog een half jaartje zou duren…

Het systeem met  Entone harddisk recorder is dom en buggy: blijft een al afgelopen serie opnemen (en staat niet toe om de serie-opname definitief te verwijderen uit de lijst van geplande opnames; ik hoop dat cloud-opnemen intelligenter is), een opname van een uur is regelmatig bij het daadwerkelijke opnemen 24 uur lang, zodat de hardddisk in één keer volloopt en latere ingeplande opnames niet kunnen worden opgenomen; en de Entone kan 100 uur minder opnemen dan de cloudopname.

Ik zou ondertussen toch wel heel, heel graag overstappen. Kan dat niet eindelijk eens geregeld worden?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 3 May 2023, 10:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aspasia, welkom op onze Community! 

Wat leuk om te horen dat je staat te popelen voor ons nieuwe TV Platform. Ik zie dat je in bezit bent van de Entone Amulet. Het is eindelijk zover, de testen zijn terug, volgende week beginnen we om de Entone Amulet TV Boxen te migreren naar het nieuwe platform. Als het goed is zijn alle klanten rond eind mei, begin juli overgezet naar het nieuwe platform. Je ontvangt een bericht als jij aan de beurt bent om overgezet te worden. Het updaten van de TV Box kan lang duren, zorg dus dat je TV Box, op het moment van updaten, aan blijft staan. Gemiddeld duurt het overzetten vier tot acht uur. 24 uur na dat de box geupdated is, zou alles perfect moeten werken. Loop je daarna nog ergens tegenaan? Laat het dan gerust weten, dan help ik je graag verder!

Reageer