Beantwoord

Verstuurde mail krijg ik terug

  • 21 October 2019
  • 29 reacties
  • 3618 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Deze topic gaat over hotmail en live addressen die geen mail ontvangen vanwege “bad IP reputation”. Ik heb hierover op 28 oktober naar een link van outlook/Microsoft verwezen.

Mijn aanvulling over het regelmatig belanden in SPAM is mijn inziens relevant omdat dit dezelfde oorsprong kan hebben, namelijk een bad IP reputation.

Voorlopig ben ik overgeschakeld op de SMTP server van Gmail. Moet ik wel een reply-to header meesturen, maar Gmail werkt tenminste.

@Pieter_B 

Ik snap je suggestie wel (en dank daarvoor, ik ga zeker kijken), maar waarom komen emails met dezelfde inhoud wél aan zodra ik ze (opnieuw) stuur mbv de SMTP server van gmail ?

De lakse houding van T-mobile begint me zo langzamerhand op de zenuwen te werken. T-mobile lijkt me een serieuze partij die toch in staat moet zijn om bij Microsoft aan te kloppen om van die blacklist af te komen.

Reputatie 2

Allen,

Dank voor het helpen analyseren en meedenken. Ik heb gister met klantenservice aan de lijn gehangen. We kwamen er niet uit. Ik heb dit probleem naar hun gemaild. Weet niet  hoe zij er mee omgaan er is geen reactie teruggekomen dat zij er mee aan de slag gaan.

Ron

Reputatie 3

Hallo volgens mij is dit na een jaar nog steeds niet opgelost. Ik zit deze post te lezen omdat ik nu sinds een paar weken ook dit probleem heb. Ik krijg mail terug naar een paar dagen  van MS omdat deze niet kunnen worden afgeleverd. Ik gebruik nu de mail server van T-Mobile omdat ik met mijn adres zelf geen mails meer kan versturen omdat er iets bij Glasoperator is gewijzigd. Al in al is het teleurstellend dat je een eigen mailserver hebt maar hem niet kan gebruiken omdat er meer en meer identiteiten een stokje ervoor zetten. Erg jammer. Ik ben nu serieus aan het overleggen om een provider te zoeken die hier geen issues mee heeft dat je een eigen server gebruikt. Ik begrijp dat t-mobile geen ondersteuning kan/wil geven als je eigen mail hebt, maar als de relay servers van t-mobile ook niet meer gaan werken waar is dan de vrijheid gebleven om een eigen server te hebben.

Reageer