Beantwoord

Vertraging bij aansluiting van glasvezel

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Beste Odido Team,

 

Op 21 maart heb ik een abonnement genomen op Odido glasvezel. Ondanks dat de glasvezelkabel al in mijn straat aanwezig is, wacht ik nog steeds op de installatie in mijn woning. Hier is een kort overzicht van de gebeurtenissen:

21 maart: Aanmelding voor Odido glasvezel; status van mijn bestelling: "Aansluiten van je woning. Er ligt nu Glasvezel in je straat."

3 april: Eerste contact met Odido; doorverwezen naar Open Dutch Fiber.

3 april: Belofte van Open Dutch Fiber om terug te bellen, wat niet is gebeurd.

9 april: Opnieuw contact gezocht met Open Dutch Fiber; weer beloofd dat ik die week zou worden teruggebeld, maar geen verdere communicatie ontvangen.

Deze situatie is erg frustrerend omdat ik afhankelijk ben van mijn mobiele verbinding, die niet onbeperkt is, terwijl ik wacht op een oplossing. Ik zou het op prijs stellen als jullie ondersteuning kunnen bieden of meer specifieke informatie kunnen geven over waarom de installatie niet voortgaat.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Agustín Inglese

icon

Beste antwoord door eric 19 April 2024, 20:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ainglese ,

Ik begrijp je ongeduld. Maar het aanleggen van glasvezel wordt door de lokale netbeheerder gedaan. Die hebben veelal mankracht tekort en dat kan leiden tot vertraging in de aanleg.

Zodra ODF de aansluiting heeft gemaakt krijgt Odido een bericht en zal Odido de router sturen en een internet monteur aansturen.

Hoi @eric,

Bedankt voor uw reactie en de duidelijkheid.

Ik begrijp de situatie en de uitdagingen die komen kijken bij de aanleg van glasvezel. Ik waardeer de uitleg zeer. Het zou echter fijn zijn als er meer transparantie zou zijn over de verwachte tijdslijnen en de voortgang van de werkzaamheden.

Reputatie 7
Badge +14

Op de voortgang heeft Odido geen detail inzicht. De netbeheerder in een woonwijk is de eigenaar en opdrachtgever aan aannemers die daadwerkelijk de geulen graven. Odido hoort met name dat e.e.a. gereed is.

Reageer