Vorig jaar oktober internet aangevraagd, nog steeds niet opgeleverd

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Minder dan 1 ster kan ik niet geven maar had ze liever een -2 gegeven.
Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg, vorig jaar oktober internet aangevraagd want het was aanwezig op mijn adres, tot op heden GEEN internet omgezet of iets dergelijks.
Klantenservice doet zn best maar kunnen je alleen maar verder het riet in sturen, en nog zonder kluitje ook.
Ze doen ook blijkbaar niets aan de slechte reviews die het internet sieren...
n ECHTE trieste club.

Demi van Odido 7 maanden geleden

@Rickeroni Allereerst van harte welkom op onze Community! Ik wil je graag verder helpen. Ik kan echter op jouw e-mailadres hier op de Community geen abonnement vinden. Zou je jouw profiel willen updaten met jouw klantnummer? Dan kan ik met je meekijken hoe het zit met de oplevering op jouw adres en waar het precies misgaat. Bedankt alvast!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Rickeroni Allereerst van harte welkom op onze Community! Ik wil je graag verder helpen. Ik kan echter op jouw e-mailadres hier op de Community geen abonnement vinden. Zou je jouw profiel willen updaten met jouw klantnummer? Dan kan ik met je meekijken hoe het zit met de oplevering op jouw adres en waar het precies misgaat. Bedankt alvast!

Excuus ik had niet het idee dat ik hier geholpen zou worden. Heb mijn klantnummer ingevuld. 

Graag zou ik weten hoe het ervoor staat. 

Als ik nu op internet een postcodecheck die zeeheld ze dat als ik het nu bestel ik het voor 23 december in huis zou hebben. 

Kan ik nu ook rekenen op oplevering van mijn 14 maanden geleden geplaatste bestelling? 

Hoor graag van jullie. 

Reputatie 6
Badge +2

@Rickeroni Dit is niet het juiste Klantnummer. Je kunt jouw Klantnummer vinden in Mijn Odido > ‘Meer’ > Mijn gegevens > hier vind je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345. Geef je een seintje als je het hebt aangepast? Dan kijk ik gelijk met je mee. 

Reageer