Vouchercode bij geen internet.

  • 1 May 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Goedendag,

Wij hebben sinds vandaag een storing met de router, die is helemaal uitgegaan en doet het niet meer. Nu werd het probleem morgen opgepakt door de backoffice, maar daardoor hebben wij vandaag geen wifi meer. (En ik gok voor een aantal dagen). Er zou een monteur langskomen binnenkort, of een nieuwe router. Nu las ik dat er vouchers zijn ter overbrugging in geval van storing. Ik zou daar graag gebruik van willen maken, aangezien ik en mijn vriendin beide vanuit huis werken en veel gebruik maken van Zoom en andere media die veel internet gebruiken (a 5 tot 10 gb per dag). We hebben alletwee een Ben abonnement. Moet ik hiervoor de klantenservice benaderen of is het mogelijk om twee codes via email of sms te ontvangen zodat we weer gebruik kunnen maken van video media? 

 

Mvg,

Cristien 16 dagen geleden

@Yvette_V vouchers staan in je privé berichten. Hopelijk is alles snel opgelost. Je kan in ieder geval even vooruit.

Fijne avond! 
 

alleen moderators zien dat nummer

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Yvette_V  Dat is niet zo prettig! 
zet even je klantennummer in je account (lees mijn handtekening) 

en stuur mij een Privébericht dan help ik je daar verder. (Klik op mijn naam en kies bericht)

Reputatie 7
Badge +14

@Yvette_V vouchers staan in je privé berichten. Hopelijk is alles snel opgelost. Je kan in ieder geval even vooruit.

Fijne avond! 
 

alleen moderators zien dat nummer

 

Reageer