Waar kan ik een technische vraag stellen over een glasvezelaansluiting?

  • 17 October 2023
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Zojuist geprobeerd erachter te komen of ik een XGS-PON aansluiting krijg op mijn adres en hoe het bij jullie zit met CG-NAT maar na via de telefoon meerdere keren te zijn doorverbonden naar andere afdelingen en in de haren te zijn gevallen door een medewerker heb ik het via die weg maar opgegeven. Is er iemand die ik hierover in direct contact mee kan komen? Aangezien hier waarschijnlijk NAW gegevens voor nodig zijn doe ik dat liever niet op een openbaar forum.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @LuckyLuca, welkom op onze Community!

Ik hoop je hier graag wat meer informatie over te kunnen geven. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik het voor je nakijken! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LuckyLuca 

Elke klant bij Odido krijgt een eigen IPv4 IP adres toegewezen, Dit is een dynamische IP adres.

Na het bestellen krijg je uiterlijk 1 week voordat Guidion langskomt voor de installatie het installatiepakket met een GPON of XGSPON ONT, annuleren kan tot 14 dagen na de installatie door Guidion.

Je kan ook tot morgen wachten en misschien dat een moderator je al eea kan vertellen.

Hallo @Waqqas,

 

Dankjewel voor je antwoord. Ik wacht nog wel even op een antwoord van een moderator. Het hele proces van een abonnement afsluiten alleen om er achter te komen wat voor aansluiting ik krijg is niet wenselijk al helemaal niet als je deze informatie wilt meenemen in het besluitproces voor het kiezen van een provider. 

Maar in ieder geval alvast bedankt voor jouw tijd en een fijne avond verder.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @LuckyLuca, welkom op onze Community!

Ik hoop je hier graag wat meer informatie over te kunnen geven. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik het voor je nakijken! 

Hallo Tommie,

 

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je het PB gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @LuckyLuca, ik heb het voor je na gekeken en je kunt een pre order doen op het Delta Fiber Netwerk met XGS-PON technologie!

Dankjewel @Tommie van Odido,

 

Dan weet ik voor nu genoeg.

 

Fijne dag verder!

Reageer