Beantwoord

Waarom krijg ik weer een factuur voor iets dat 2 maanden geleden is geannuleerd?

  • 19 December 2022
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik was aangemeld voor een internet pakket mobiel (overstappen) die heb ik geannuleerd. Plot krijg ik een maand later een factuur, hier over hen ik gebeld en alles was geannuleerd. Een aantal dagen later was die afgeschreven en heb ik terug laten boeken, weer gebeld (meerdere keren) dit was ook allemaal in orde en geannuleerd (terug geboekt op systeem). 

Nu krijg ik vandaag weer een factuur, deze keer voor 75e. [Moderator edit: in lijn met onze huisregels heb ik het scheldwoord verwijderd] Hoe is het mogelijk dat ik weer een factuur krijgt voor iets dat maanden geleden was geannuleerd? Ik kan de factuur niet eens bekijken als ik inlog. Ik wilde echt een keer terug komen met T-Mobile wanneer er wel glasvezel in my flat was maar dat gaat echt niet gebeuren.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 December 2022, 09:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jozi, fijn dat je hiervoor een topic aanmaakt, dit wil ik absoluut helemaal voor je rechtzetten! Daarom ben ik meteen in onze systemen gedoken om de factuur op te zoeken, alleen kon ik bij jouw opgezegde bestelling alleen vond ik hier tot mijn verbazing geen facturen. Daarom vraag ik mij af: gaat het om een T-Mobile Mobiel abonnement, een T-Mobile voor thuis abonnement (bekabeld internet), of een 4G voor thuis abonnement (oftewel een router met een simkaart erin)?

Mocht het om een Mobiel of 4G voor thuis abonnement gaan, dan schakel ik graag een andere moderator voor je in die de abonnement in kan zien. Als het daarentegen om een T-Mobile voor thuis abonnement gaan, zou je mij dan in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen zodat ik bij je abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel de factuur opsporen en dit voor eens en voor altijd voor je oplossen!

Hi Cal

Het gaat om een mobiel abonnement, ik zal je een prive bericht sturen.

Reputatie 7

Hi @Jozi, merci voor de aanvulling! Omdat het een mobiel abonnement betreft, tag ik graag één van mijn mobiele collega's voor jou. Kunnen jullie hierbij helpen @Hajar en @Pharwin? 💪 Merci! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Jozi goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit en indien nodig zet ik het met alle liefde voor je recht! Zou je mij een DM kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer