Goedendag Odido,
Waarom worden mijn vragen die ik heb gesteld en verstuurd naar het service@odido.nl adres niet beantwoord?
Ik heb nu al meerdere keren e-mails gestuurd, het e-mail adres heb ik gevonden op onder andere dit forum. In mijn e-mails vraag ik om reactie en eigenlijk noem ik allemaal punten die niet vragen om volgende stappen in het aansluit proces, en tot mijn spijt gaat dat dood leuk door en elke keer net na mijn e-mails die blijven vragen aan initiële verduidelijking. Dus dan kan men denken: wees blij dat het proces bij je doorgaat, maar daar wordt ik dus niet klantvriendelijk behandeld.
Ik wil verduidelijking en het enige wat ik krijg zijn standaard gegenereerde e-mails die door blijven denderen: “we zijn je niet vergeten nu stap x, nu weer stap x, stap y, …”. Jullie zijn me wel vergeten, pak mijn case eens op.
De chat is geen uitkomst, die is inadequaat op zoveel fronten. Ik gebruik geen socials en ik ben voor langere periode niet in de gelegenheid om te bellen; dus wil ik e-mailen. Dit hele account heb ik alleen aangemaakt uit nood, eigenlijk wil ik dit account helemaal niet. Dus nogmaals, ga alstublieft eens reageren op mijn e-mails. Dank u, ik kijk uit naar jullie reactie.
met vriendelijke groet.