Waarom wordt mijn bestelling niet op tijd geleverd?

  • 24 July 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Op 14 juni heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor internet & tv thuis. De huidige bewoner heeft hetzelfde abonnement.

Na bevestiging kreeg ik te horen dat de huidige aansluiting nog niet afgemeld was. Dit is zo snel mogelijk gebeurd. Nu is het een week voor levering en er vind geen beweging meer plaats in mijn bestelstatus.

Net iemand gebeld, die zeker zijn best deed, maar me niet kon helpen. Ik kan een code krijgen voor internet, maar verder kon hij me niet helpen. Er is een notitie gemaakt voor terugbellen, maar gezien alle negatieve berichten hier heb ik daar weinig vertrouwen in…

Nu mijn vraag: als ik bestel voor levering óp 31 juli, dan is het niet oke om 'ergens begin augustus' een afspraak te kunnen maken. Waarom start de levering niet op 31 juli?

Buiten dat gaat nu mijn installatiepakket niet op het juiste adres geleverd worden.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik krijg wat ik besteld heb? Op de dag dat ik het besteld heb?

Waqqas 9 maanden geleden

Hallo @BrittavA 

De datum die je tijdens de bestelling kon kiezen is een wensdatum, de werkelijke instsllatiedag is de datum waarop een Guidion monteur kan komen.

Je kunt het installatiepakket eventueel ook laten afleveren bij een afleverpunt en hem daar ophalen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BrittavA 

De datum die je tijdens de bestelling kon kiezen is een wensdatum, de werkelijke instsllatiedag is de datum waarop een Guidion monteur kan komen.

Je kunt het installatiepakket eventueel ook laten afleveren bij een afleverpunt en hem daar ophalen.

Een wensdatum? En hoe kan ik dat weten? Hoe kun je dan zeker weten dat je levering er zeker is op deze zogenaamde ‘wensdatum’? Had ik hem dan een week eerder moeten wensen, met de hoop dat het op de 31e zou werken?

Wanneer dit gecommuniceerd zou worden tijdens het bestelproces, dan had ik mijn abonnement niet bij jullie afgesloten…

Heeft er iemand ervaring met een leverancier die wel levert op de besteldatum?

Reputatie 7
Badge +15

@BrittavA 

Dit zie je staan tijdens het bestellen :

Bij glasvezel wordt de installatie verzorgt door Guidion (installatiepartner) en het kan voorkomen dat Guidion op die datum niet kan 

Reageer