Beantwoord

Wanneer glasvezel in Borger-Odoorn

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2

Er ligt hier in mijn straat al een tijdje glasvezel. Ik heb dan ook een aansluiting in mijn meterkast. Ik heb mij aangemeld omdat ik een T-Mobile abonnement heb (telefoon en thuis) en ik graag ook glasvezel internet wilde afnemen van T-Mobile. Vrijwel alle providers bieden inmiddels hun diensten aan over glasvezel hier, behalve…….. T-Mobile.

Als ik hier de postcode check doe, krijg ik nog steeds een DSL aansluiting. Ik ben nou toch wel benieuwd wanneer T-Mobile haar spul installeert in de wijkkast. 

Volgens het glasvezelnetwerk van Digitale Stad (KPN) ligt het gewoon aan T-Mobile (traag met kastje installeren in de wijkkast?). 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 October 2022, 10:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @niquedegraaff 

T-Mobile heeft volgens mij geen overeenkomst met Digitale Stad om over hun netwerk te leveren.

T-Mobile levert wel over de netwerken van KPN, E-Fiber, Primevest en Open Dutch Fiber.

Reputatie 2

Volgens Digitale Stad levert T-mobile wel degelijk over hun netwerk. Ik vind het echt jammer dat ik mij heb aangemeld voor een glasvezel aansluiting omdat T-mobile als één van de providers op hun provider pagina staat, en het kennelijk toch niet mogelijk is. Nou moet ik dus naar een concurrent.

 

 

Reageer