Beantwoord

Wanneer komt mijn installatiepakket?

  • 27 February 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Ik heb op een 20 februari een bestelling geplaatst met ingangsdatum 1 maart. Behalve de geautomatiseerde bevestigingsmail heb ik sindsdien niets meer gehoord. Ook staat de bestelling niet in mijn odido. 1 maart is heel erg dichtbij, dus ik zou graag het installatiepakket ontvangen. Odido Bellen lukt niet en via de chat krijg ik steeds te horen dat alle adviseurs bezet zijn. Is er iemand die mij verder kan helpen..?

icon

Beste antwoord door SilentLucidity 27 February 2024, 13:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SilentLucidity 

Heb je via de mail ook nog geen afspraak met Guidion kunnen maken voor de installatie? Mogelijk gaat er ergens dan wat fout.

Hallo @SilentLucidity 

Heb je via de mail ook nog geen afspraak met Guidion kunnen maken voor de installatie? Mogelijk gaat er ergens dan wat fout.

Ik heb een ‘Welkom bij Odido’ en een samenvattingsmail gehad, maar verder niets. In de welkom bij odido mail word Guidon wel 1malig genoemd, dat ze contact opnemen. Ik heb van de chatbot begrepen dat er na twee werkdagen iets verder moet gebeuren met de bestelling, maar dit is niet het geval.

-

Offtopic
moet ik overigens een Guidon monteur laten komen? Ik klik en trek de glasvezelaansluiting van Caiway uit het kastje en maak de verzegeling van die van Odido daarna pas open en steek hem er direct in en voorkom zo stofvorming. Dit deed ik vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook zelf voor hen.

Update 27/2

Ik heb inmiddels een medewerker gesproken. Er was een foutcode en blijkbaar handelt Odido daar dan niet naar. Er is nu een ticket aangemaakt bij de technische dienst, de verwerkingstijd is meestal drie werkdagen dus ik hoop dat ze nog deze week het installatiepakket opsturen zodat ik het hopelijk dit weekend nog kan installeren.

Reputatie 7
Badge +15

@SilentLucidity 

Een Guidion monteur is altijd nodig bij een glasvezel installatie omdat er handelingen worden gedaan die de klant niet zelf kan doen en bij problemen kan de monteur dit direct doorzetten.

Reageer