Beantwoord

Wanneer komt nu eindelijk de monteur voor de installatie??

  • 23 January 2024
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb al sinds eind oktober 2023 de glasvezelaansluiting en het installatiepakket in huis. Binnen 2 weken daarna zou de monteur een afspraak plannen voor de installatie. Tot nu toe (23 januari 2024) nog geen monteur gezien of gehoord!!

Inmiddels 2 keer contact opgenomen met de telefonische helpdesk, vele beloften over “er wordt werk van gemaakt”, maar nog altijd gebeurd er niets:  jaja “ODIDO doet het anders!!”

Wat is de gebruikelijke doorlooptijd tussen aansluiting glasvezel en installatie in huis van het pakket?

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 23 January 2024, 15:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @JDooper, een terechte vraag! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie dat wij nog aan de zijlijn staan. We wachten tot Open Dutch Fiber de juiste werkzaamheden heeft gedaan en de lijn gepatched en beschikbaar is. Ik zie hier dat zij verwachten dit in maart te kunnen doen. We zijn afhankelijk van deze planning en dienen af te wachten tot wij op de lijn mogen en kunnen leveren. Zodra het zover is, sturen wij direct Guidion aan en neemt deze partij contact met je op voor het maken van de installatie afspraak. Ontzettend bedankt voor je geduld! Wil je zelf met Open Dutch Fiber spreken? Dat kan via 088-1633633.

Odido heeft totaal geen grip op zijn onderaannemers.

Ik heb al langere tijd 2 gsm abonnementen en op 28 april 2023 tv en internet/glasvezel aangevraagd. Glasvezel moest nog in de straat worden aangelegd door Volker Stevin, vervolgens uitbesteed aan Open Dutch Fiber, verschillende keren werd het uitgesteld. Uiteindelijk is de aanleg eind 2023 afgerond. Ik had al in september 2023 al een compleet pakket ontvangen. Begin 2024 heeft weer een andere onderaannemer de binnen-aansluiting gerealiseerd. Nu niets meer vernomen, tig keer gebeld met Odido en Open Dutch fiber, moest vorige week nog een foto versturen met daarop de binnen-aansluiting. Vandaag weer gebeld, nog steeds niets bekend, Odido krijgt geen terugkoppeling. Denk er over om maar bij Ziggo te blijven, dit voorspelt niet veel goeds. Odido heeft totaal geen grip op uitbesteed werk en communiceert niet! Voordat ik een aansluiting heb kan ik waarschijnlijk het pakket wegens veroudering terugsturen! Jammer, denk dat velen zullen afhaken!

Rinus Paul, een zeer teleurgestelde klant, of binnenkort (ex-)

Reputatie 6
Badge +2

@rinuspaul Net als jij wil ik niets liever dan dat de werkzaamheden zijn afgerond en wij onze diensten aan jou kunnen leveren! 

Ik ben direct voor je gaan kijken, maar ik zie dat wij nog niets hebben doorgekregen. Ik heb daarom gelijk mijn collega’s van de Fiber afdeling aangeschoten met de vraag of zij contact op willen nemen met de (externe) netwerkbeheerder om dit in orde te maken. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer