Beantwoord

Wanneer stopt Tweak

  • 15 October 2023
  • 5 reacties
  • 444 Bekeken

Reputatie 2

Ik vind het erg vervelend dat Odido geen duidelijkheid geeft voor de Tweak klanten. Mijn huidige jaar loopt nog tot maart 2024. Wat is begin 2024? Gaat het per 1 januari eruit? Wanneer krijgen Tweak klanten duidelijkheid? Is dat volgende week, of in ieder geval deze maand?

Ik zie dat veel Tweak klanten overstappen naar andere providers, omdat Odido geen duidelijkheid geeft. Op Tweakers kan je bijvoorbeeld zien dat mensen naar Glasnet overstappen.

Het is jammer dat Tweak stopt, maar waarom dan niet gelijk duidelijkheid geven is mij een raadsel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 October 2023, 22:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @edwinvb 

Een concreter antwoord dan begin 2024 is er nog niet, maar je zult gecontacteerd worden voor een aanbod om over te stappen en misschien is er dan meer bekend.

Bron

Reputatie 2

Waarom is bovenstaande het beste antwoord, het is toch geen antwoord op mijn vraag? Ik wil graag antwoord op mijn vraag, dat is toch niet teveel gevraagd. Die algemene informatie is bekend, zit al 20 jaar op Tweakers.

Dus wanneer krijgen we die concrete informatie? Ik ga straks een tijdje naar het buitenland toe, en ik kan op basis van de beschikbare informatie geen goede beslissing nemen. Of ik moet naar een andere provider toe.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @edwinvb, ik had je graag ook meer informatie willen geven, echter heb ik deze zelf ook niet. Je zult voor meer informatie toch moeten wachten tot er meer informatie bekend is. 

Reputatie 2

Hey @edwinvb, ik had je graag ook meer informatie willen geven, echter heb ik deze zelf ook niet. Je zult voor meer informatie toch moeten wachten tot er meer informatie bekend is. 

Is al wel bekend wanneer die informatie kunnen verwachten, is dat deze maand of volgende maand, bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +9

@edwinvb dat zal begin 2024 worden zoals @Waqqas ook al heeft genoemd in zijn eerste reactie.

Reageer