wanneer werkt mijn glasvezel?

  • 3 February 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Ik heb op 1feb een monteur gehad voor glasvezel maar helaas rood lampje dus geen internet of tv.

Het internet werkte uitstekend bij de vorige eigenaar die ook glasvezel had. Dus waarom het nu opeens met odido niet werkt…

We hebben begrepen dat we binnen 48uur een antwoord zouden krijgen maar tot op heden geen antwoord wanneer het werkt. Tijd begint te dringen want ga het binnenkort nodig hebben… we hebben nu tijdelijk 4G ontvangen maar dat betekend geen TV en traag internet.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @SanBas, goed dat je hiervoor een topic bent gestart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt. We hanteren hier een standaard verwerkingstijd voor drie werkdagen voor. Omdat het weekend erover heen is gegaan kan het daarom wat langer duren. Ik ga er vanuit dat de Back Office het vandaag of morgen nog oppakt! Zodra er meer informatie over is dan wordt er contact met je opgenomen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SanBas, goed dat je hiervoor een topic bent gestart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt. We hanteren hier een standaard verwerkingstijd voor drie werkdagen voor. Omdat het weekend erover heen is gegaan kan het daarom wat langer duren. Ik ga er vanuit dat de Back Office het vandaag of morgen nog oppakt! Zodra er meer informatie over is dan wordt er contact met je opgenomen. 

Reageer