Al zins 30 november zit ik zonder internet. 7 december is Guidion langs geweest en die heeft gemeld dat al na anderhalve dag de mediaconverter overleden is.
Op 12 december is de netwerkbeheerder langs geweest en alles een check gegeven en ook die geeft aan de mediaconverter is overleden. De monteur van Delta/Bam heeft gebeld met de backoffice om dit gelijk door te geven aan Odido zodat er op 12 december gelijk een nieuwe gestuurd kon worden. De backoffice sluit vervolgens de ticket om gelijk dit in werking te kunnen zetten. De monteur was nog niet eens geheel klaar met zijn onderzoek. Op de mediaconverter na is alles goed bevonden door Delta/Bam.
Na twee trauma teams, heeft de reanimatie van de mediaconverter helaas niet mogen baten. Deze zal zijn waardig afscheid krijgen in de kliko zoals besproken op 7 december al met een medewerker van Odido.
Neem ik zelf gisteren nog contact op met Odido wanneer ze de nieuwe mediaconverter gaan sturen. Krijg ik als antwoord terug. De ticket is niet gesloten door Delta/Bam dus kunnen wij niets doen.
Wat mij voornamelijk opvalt is dat zowel Guidion als Delta/Bam geen nieuwe bij zich hebben. Guidion had wel een bij zich maar niet voor het netwerk van Delta dus kon hij niets. En Delta/Bam meld dat zij geen mediaconverters mee krijgen van de baas omdat deze schijnbaar te kostbaar zijn.
Vraag 1: Wanneer word de nieuwe mediaconverter nu opgestuurd? Word dat dit jaar nog?
Vraag 2: Waarom worden er monteurs aangestuurd die geen mediaconverter bij zich hebben? Dit laatste omdat Delta/Bam al op de hoogte waren dat de mediaconverter kapot was.
Vraag 3: Waarom is mij op 11 december belooft dat er met prio een nieuwe mediaconverter zou worden op gestuurd?
Vraag 4: Waarom is er door de technische dienst geen contact met mij opgenomen terwijl dit mij door uw eigen collega Ruengelo wel gemeld is dat zij dezelfde dag contact met mij op zouden nemen.
Tot twee keer toe heb ik eigenlijk op het laatste moment pas te horen gekregen dat er een monteur langs zou komen, Bij Guidion was dit twee dagen s avonds laat via een sms. Bij Delta/Bam pas de een paar uur voor het bezoek. In beide gevallen was ik niet op de hoogte dat er een monteur aangestuurd was of zou worden.
Ik zou graag antwoorden willen hebben op de vragen en graag een nieuwe mediaconverter ontvangen