Beste Odido,
Op 13 oktober 2023 vroeg ik een 1 gigabit gladvezel internet abonnement aan op mijn nieuwe adres. Lekker op tijd dacht ik, dan is het allemaal op tijd geregeld.
De ingangsdatum heb ik op 24 november gezet, de dag van onze sleuteloverdracht. In de tussentijd werd ik gebeld door de glasvezel monteurs, mijn nieuwe woning was namelijk nog niet aangesloten. Deze kramen de 24e netjes volgens afspraak een glasvezelpunt in mijn woning aanleggen. Dit is probleemloos gebeurd, en de kabel is netjes tot in mijn meterkast gelegd, ik heb nu een glasvezelpunt.
Echter hoor ik maar niks van Odido. Waarom duurt het zo lang eer ik mijn pakket krijg? Ik moet dringend thuis werken. Volgens de glasvezel monteur hebben zij dezelfde dag al bij de provider gemeld dat ik ben aangesloten.
Is het mogelijk dat mijn pakket zo snel mogelijk mijn kant op komt? Ik wil graag online!
Er staat nog geen internet klantnummer in mijn overzicht. Mijn mobiele abonnement klantnummer betreft *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*
Met vriendelijke groet.