Beantwoord

wat gebeurd er bij verlenging? abbonement 50 uit en thuis

  • 18 November 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Goededag,

Ik heb op dit moment de volgende abonnementen bij Odido. 
28€ internet thuis en 28€ simonly unlimited. 
Dit was 25€ + 25€ maar met inflatie is dit nu 28€ geworden. 

Nu heb ik de volgende vraag: wat gebeurd er als ik mn simonly verleng met een niet unlimited abbo? Wat gebeurd er met de internet thuis abonnement?
 

icon

Beste antwoord door eric 18 November 2023, 14:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Twinkle17 

Je hebt nu 10 euro (+ inflatie) korting op thuis. Als je mobiel verlengt ga je akkoord met de nieuwe klantvoordeel schema's en dan is de korting op thuis nog €5,-.

Dus als je niets doet heb je alleen te maken met inflatiecorrectie en blijft alles verder bij het oude.

Hoi Eric,

Ik heb mn mobiele telefoon opgezegd omdat unlimited toch te veel is voor mij. Toen moest ik 45 euro betalen voor internet abonnement thuis (Glasvezel 100) en met de 5 euro klant voordeel dus 40 euro per maand. 

Toen heb ik ergens op gedrukt waardoor ik naar een ander netwerk zou gaan bij Odido waarbij ik voor Glasvezel 100 minder ga betalen Van 35 euro met klant voordeel 30 euro. 

Ik krijg nu een nieuwe modem toegestuurd en Guidion gaat het weer installeren? Gaat dit goed?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Twinkle17, super leuk dat je de overstap naar ons eigen glasvezelnetwerk maakt! Hiervoor leverden wij je internet via het netwerk van KPN NetwerkNL maar nu kunnen wij je ook over ons geheel eigen netwerk internet leveren. Daardoor zijn onze marges hoger en jouw tarieven lager. Ons glasvezelnetwerk werkt wel nét iets anders dan het glasvezelnetwerk van KPN NetwerkNL. Qua snelheid zal je hier niks van merken maar door het andere netwerk is er wel een andere Media Converter nodig, wat effectief het andere glasvezelsignaal vertaalt en begrijpbaar maakt voor het modem. Omdat het glasvezel en de Media Converter een gevoelige connectie hebben sturen wij graag kosteloos een monteur van Guidion naar je toe om de nieuwe Media Converter te installeren. Tegelijkertijd kunnen wij je net zo goed een splinter nieuw modem regelen waardoor je nog hogere snelheden op de Wifi haalt dan dat je momenteel doet.

Oftewel, wij leveren je heel graag meer voor minder, ik weet zeker dat het je heel goed zal bevallen! 😃

Reageer