Beantwoord

Wat is de levertijd (gemiddeld) van 8Gbit/s bij een bestaande Odido Internet

  • 25 December 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Wat is de levertijd (gemiddeld) van 8Gbit/s bij een bestaande Odido Internet?

in kort, heb 1Gbit/s verbinding van Odido and 8Gbit/s was beschikbaar heb gelijk besteld… het is nu bijna 1 maand geleden sinds bestelling and het status blijf maar op Bestelling Ontvangen.

dus was benieuwd wat is de gemiddeld levertijd voor deze verbinding?  ik snap dat er moet wat dingens vanuit de PoP, maar goed je krijg geen status update van Odido, en telefonisch klantenservice hanteert maar “het wordt verwerkt”

icon

Beste antwoord door eric 25 December 2023, 20:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Deze snelheden zijn nog maar kort leverbaar.  Er is dus nog geen sprake van een gemiddelde levertijd. We weten wel dat op elk pop waar 8gbit vanuit geleverd kan worden er een upgrade nodig is. Dat zijn er best een hoop in Nederland,  en dat is nog niet overal gereed en dat maakt dat het bij bepaalde klanten wel bestelbaar is, maar nog niet direct leverbaar.

Deze snelheden zijn nog maar kort leverbaar.  Er is dus nog geen sprake van een gemiddelde levertijd. We weten wel dat op elk pop waar 8gbit vanuit geleverd kan worden er een upgrade nodig is. Dat zijn er best een hoop in Nederland,  en dat is nog niet overal gereed en dat maakt dat het bij bepaalde klanten wel bestelbaar is, maar nog niet direct leverbaar.

well jammer, dan ik vind dat Odido dit ergens in een discalimer moet zetten… maar goed ik kan alleen maar wachten :) en bedankt voor jou antw.

Reageer