wel abonnement maar geen glasvezel

  • 17 October 2023
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Goedendag,

 

Vorige maand een abonnement afgesloten bij Odido om in mijn nieuwe woning glasvezel te krijgen.

Na een check werd mij gezegd dat er glasvezel ligt dus kon ik het afsluiten.

Eenmaal in mijn woning wacht ik nu op glasvezel, ondertussen odido gebeld zij zeggen dat KPN het glasvezel komt aansluiten.

Vervolgens KPN gebeld die wisten nergens van en zij zeiden dit legt Open Dutch Fibre aan. 

Dus nu heb ik die gebeld en zij zeggen dat de kabel er ligt maar het project om aan te sluiten is nog niet afgerond en kan tot eind dit jaar duren..

 

Hoe kan je mij iets aanbieden wat er nog niet ligt? Bovendien tot 2x toe de verkeerde info doorgeven..

Mijn abonnement is nu in gegaan maar wanneer ik nou internet  heb weet niemand, ondertussen betaal ik wel..

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Ricardodh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb direct een blik geworpen en het lijkt erop dat glasvezel al wel aanwezig is in de woning. De eerst mogelijke opleverdatum staat nu op 27-10. Het vreemde is, is dat ODF zegt dat het nog niet klaar is. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken, zij gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ricardodh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb direct een blik geworpen en het lijkt erop dat glasvezel al wel aanwezig is in de woning. De eerst mogelijke opleverdatum staat nu op 27-10. Het vreemde is, is dat ODF zegt dat het nog niet klaar is. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken, zij gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in!

Top Tommie, bedankt!

Maar kunnen we dan iets doen aan de ingang van mijn abonnement,  nu heb ik nog niks en tot nu toe red ik me via mobiele hotspot maar kunnen we dan de ingangsdatum veranderen naar wanneer die echt in gaat?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ricardodh 

Het contract gaat pas in wanneer Guidion is langsgeweest en de mediaconverter en router heeft geïnstalleerd, tot die tijd betaal je niet voor het abonnement 👍

Top! Dank je wel, ben net inderdaad gebeld door je collega

Reageer