Beantwoord

wifi

  • 26 July 2023
  • 17 reacties
  • 84 Bekeken

Wat doe ik verkeerd? Zou zo blij zijn als iemand mij kan helpen?

 

icon

Beste antwoord door Total_daann 26 July 2023, 13:51

Bekijk origineel

17 reacties

 

Laatste foto

 

Ik heb wel internet maar staat een uitroepteken bij. Dus ik kan niks.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Total_daann 

Kan je het PTT doosje rechts eens testen? Je kan het klepje boven verwijderen en een telefoonkabel op 1A en 1B aansluiten en de andere kant in de modem pluggen.

@Waqqas bedankt voor je reactie. Klepje is eraf. Wat nu?:) zie nog niks om hem in 1a te pluggen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Total_daann 

Dit is het KPN ISRA punt, waarschijnlijk was de kabel die van links komt hierop aangesloten maar is afgeknipt.

Je kan de 2 draadjes van de telefoonkabel boven in de 2 linkse gaatjes aansluiten, mocht het niet werken dan kan je de 2 rechtse gaatjes testen.

Internet werkt op de installatiedatum, vóór 18:00 is de verbinding actief.

De groene phone kabel is toch voor het aansluiten van de telefoon naar het modem? Er hoort toch een (in mij herinnering grijze) DSL kabel van het isra naar het modem dsl aansluiting gebruikt te worden, en niet deze groene phone kabel?

@Waqqas rood eerste of 2e gaatje? Groen eerste of 2e gaatje? 

@Waqqas krijg ik dan geen stroom? Welk gat precies ptt punt zie er meerdere

 

Reputatie 7
Badge +15

@Total_daann 

Volgorde de maakt denk ik niet zozeer uit maar voor de zekerheid kan je ze ook eens omwisselen.

Reputatie 7
Badge +15

@Total_daann

Zie hier een voorbeeldje :

@Total_daann

Volgorde de maakt denk ik niet zozeer uit maar voor de zekerheid kan je ze ook eens omwisselen.

Er staat verder geen stroom op.

@Waqqas geen enkele optie helpt. Wel gek want mijn modem ging stuk daarvoor werkte alles. Nieuwe modem gekregen en jou opties geprobeerd maar niks helpt..

Reputatie 7
Badge +15

@Total_daann

Ah dus het betreft geen nieuwe aansluiting maar na een nieuwe modem is er geen signaal? Hoe was het aangesloten toen alles wel werkte? Misschien kan je het weer aansluiten als hoe het toen was en dan kan een moderator je helpen met het signaal.

Reputatie 7
Badge +5

… Wel gek want mijn modem ging stuk daarvoor werkte alles. Nieuwe modem gekregen en jou opties geprobeerd maar niks helpt..

Was het wel de modem die stuk was. Oorzaak ergens anders te zoeken.

Iets dergelijks moet een moderator doorgeven aan de lijnbeheerder KPN

@Waqqas ik heb ook een glasvezel punt in de meterkast. Misschien handiger als tmobile het omzet naar deze moderne techniek?

Reputatie 7
Badge +15

@Total_daann 

Indien je over kan op glasvezel dan zou je dit zelf kunnen regelen in je My T-Mobile account bij abonnementen > internet wijzigen.

@Total_daann

Indien je over kan op glasvezel dan zou je dit zelf kunnen regelen in je My T-Mobile account bij abonnementen > internet wijzigen.

 

Bedankt dit topic kan dicht

Reageer