Hey allemaal,
Vorig jaar zijn bij ons in de straat/buurt/plaats de groene kabels voor glasvezel de grond in gegaan en sinds begin dit jaar zou ik aangesloten kunnen worden.
Heb dus op 27/03 de keuze gemaakt en Glasvezel 1Gbit met een streef/overstap datum van 01/05 van Odido besteld en toen werd het erg stil tot 16/04, 3 teams van ODF kwamen langs
Team 1, even de kabel van de straat naar me voor deur leggen.
Team 2, van voordeur naar meterkast
Team 3, plaatste het aansluit punt
Op 16/04 kwam ook de doos met modem en tv boxen en nu was het wachten op de monteur.
op 30/04 even toch gebeld want het was zo stil , en mij werd vertelt (nieuwe info) dat ODF de kabbel als opgeleverd moest melden, max 2 weken en dan kreeg ik een mail voor een afspraak met Guidion/monteur.
op 07/05 nog steeds niks ontvangen dus even gebeld, ik sloeg stijl achter over van de dame (iet wat chagrijnig) van klantenservice, ik neem klaarblijkelijk helemaal geen glasvezel af van Odido maar van ODF, ik snap er niks van want ik heb besteld bij Odido en de bedoeling is ook dat ik ga betalen aan Odido, maar volgens de dame kan men mij dus niet helpen ik moet voor alles bij ODF zijn, ik heb alleen helemaal geen klantennummer of enige gegevens, ik zit dus helemaal vast en heb nog steeds geen internet of TV van Odido (of is het van ODF).
Anyways, klantenservice weigerde mij te helpen of zelfs het even op te lossen want ik moet persoonlijk bij ODF zijn, Odido kan/mag niet contact opnemen met ODF, heb niet eens contact gegevens of wat dan ook.
Ik snep het echt niet, ik heb iets besteld bij odido en een contract met hun afgesloten, en zij geven aan dat zij alles voor mij gaan regelen, maar dit klopt dus niet want ik heb een contract, ik heb niks getekend, met ODF voor glasvezel, it blows my mind.
weet iemand hoe ik glasvezel en TV van odido kan krijgen?
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineel