Beantwoord

Zakelijk abonnement, particulier graag opzeggen

  • 18 December 2022
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Goedenavond,

Ik had een t-mobile particulier abonnement afgesloten, maar een medewerker van zakelijk gaf een aantrekkelijker deal en had hij onze particuliere abonnement geannuleerd. Nadat wij onze zakelijke abonnement hadden afgesloten heeft de accountmanager aangegeven dat er contact zou worden gemaakt door iemand. Gewacht en niemand heeft contact gemaakt, dus heb ik mijn accountmanager gebeld en hij gaf aan dat ik nog moest wachten. Heb ik weer gebeld nadat ik een aantal dagen heb gewacht en is er een case aangemaakt. Ben ik later gebeld door iemand van backoffice en geeft hij aan dat kpn netwerk is geïnformeerd en ik moet het lekker afwachten. Dus wacht ik en (spoiler alert) niemand neemt contact. Dus bel ik weer een geeft een medewerker aan dat monteur met ons heeft gesproken, maar dat klopt niet. Ze gaf aan dat ik monteur kon bellen. Ik heb gelijk Future (monteur nummer) gebeld en nog een spoiler.... ze hebben mij niet in de systeem en zij hebben ook geen contact met mij opgenomen. Nou nu weet ik dat blijkbaar kpn netwerk voor jullie de zakelijke glasvezel regelt volgens jullie medewerkers. Heb ik kpn netwerk gebeld en geeft ze aan dat er geen opdracht is van t mobile om mij glasvezel te regelen. Terug jullie gebeld en weer geen vooruitgang, dus heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wil annuleren. Ging ik mijn accountmanager bellen en net als altijd is hij opeens niet meer bereikbaar en word ik naar een ander (niet zakelijke) afdeling doorverbonden automatisch. Eindelijk gelukt om een zakelijk accountmanager te pakken te krijgen en heb ik aangegeven dat ik wil opzeggen. Hij geeft aan dat hij het niet kan en dat het via een aparte afdeling gaat. Die afdeling heeft geen telefoonnummer of mail blijkbaar dus moest ik wachten tot ik een mail heb ontvangen over mijn opzeggen. Het is inmiddels 5 dagen verder en ik heb nog geen mail over mijn opzegging en als ik inlog in mijn zakelijke account staat er dat mijn bestelling nog steeds in behandeling is. Ik wou alleen maar wat internet, sinds ik en mijn ouders altijd bij t-mobile mobiel waren en het ging daar altijd heel goed. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik wil gewoon mijn abonnement opzeggen of tenminste geholpen worden door iemand die wel weet wat er moet gebeuren en niet dat ene medewerker dit zegt en de andere iets anders. Als mijn abonnement niet is opgezegd en jullie kunnen mij helpen om nog steeds mijn internet te krijgen dan zou ik het heel erg waarderen. Ik doe niet moeilijk en wil gewoon progressie zien of mijn abonnement opzeggen. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door eric 18 December 2022, 22:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een voordeel van een zakelijke aansluiting is dat er accountmanagers zijn en een eigen helpdesk is. Deze laatste is bereikbaar via 08007112. Op het forum wordt alleen door moderators deelgenomen aan de gesprekken die met consumenten producten kunnen helpen. Voor zakelijk is het dus nodig te bellen naar dat 0800 nummer.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Zakelijkklant, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals @eric al aangaf, behandelen we op de Community enkel particuliere aansluitingen. Als ik je verhaal goed interpreteer, maak eruit op dat jij het particuliere abonnement wilt stopzetten, klopt dat? Omdat het zakelijke aanbod aantrekkelijker was, wil je nu de eerste aanvraag cancelen, toch? Laat het me weten, dan kom ik direct in actie voor je.

Reageer