Beantwoord

zelf ophangen modem in meterkast.

  • 8 March 2024
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Kan ik zelf de modem en dat Huawei kastje in de meterkast ophangen,of moet de monteur dat doen dan weet ik zeker als ik het zelf doe dat het goed gedaan word en niet met dubbelzijdige tape vast gezet.

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 9 March 2024, 13:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michelsloot 

Je kan beter wachten op de monteur en je kan er eventueel bij staan en aangeven om hem met schroefjes te bevestigen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @michelsloot, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Er moet een monteur van Guidion langskomen voor de installatie van Glasvezel. Dat doen we omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt. Bovendien dient de nieuwe apparatuur aangemeld te worden op de aansluiting en dat doet Guidion voor je. Kies je er toch voor om zelf te installeren (dit raden we niet aan!), dan kunnen we je in de toekomst niet meer kosteloos helpen wanneer 1 van de onderdelen niet meer functioneert. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer