Zyxel T50 + Huawai Echolife rode wereldbol - geen internet

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Situatie vanochtend.

Op het Huawei doosje knippert PON met een rood lampje.

 

Om 12u vanmiddag is de monteur wezen kijken.

Het Huawei doosje knippert het PON lampje nu groen.

 

Als ik de handleiding lees, moet dit lampje constant groen branden.

Knipperen duidt op een netwerkprobleem.

Wie kan me helpen?

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @MirjamT, goed dat je dit aangeeft, dit wil ik en wij absoluut voor je oplossen! De monteur die gisteren bij je is langs geweest is een netwerkmonteur van Open Dutch Fiber. Wij merken dat het mis gaat met het signaal vanaf de wijkcentrale naar jouw huis. Inmiddels hebben wij dit geëscaleerd naar de hoogste prioriteit en wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de situatie.

Wij werken met man en macht voor je aan een oplossing, ik hoop dat je snel zorgeloos kan genieten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MirjamT 

Het knipperen van het PON lampje betekent dat er geen verbinding tot stand kan worden gebracht, het lampje hoort constant groen te branden.

Mogelijk zit er een stoorzender in het netwerk.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MirjamT, goed dat je dit aangeeft, dit wil ik en wij absoluut voor je oplossen! De monteur die gisteren bij je is langs geweest is een netwerkmonteur van Open Dutch Fiber. Wij merken dat het mis gaat met het signaal vanaf de wijkcentrale naar jouw huis. Inmiddels hebben wij dit geëscaleerd naar de hoogste prioriteit en wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de situatie.

Wij werken met man en macht voor je aan een oplossing, ik hoop dat je snel zorgeloos kan genieten!

Reageer