Beantwoord

Zyxel T56 modem is te groot

  • 7 March 2024
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Geen idee of hier iemand vanuit Odido meeleest, maar ik heb het installatiepakket ontvangen en over 2,5 week staat de monteur op de stoep om alles aan te sluiten.

Nou heb ik het Zyxel T56 modem bekeken, deze is te breed om tegen de zijwand van de meterkast te bevestigen waar nu mijn huidige modem hangt. Achterwand meterkast is volledig bezet door de “meterkast” zelf en boven en onder alle aanvoer van elektra.

Is het mogelijk om een kleiner/smaller modem te ontvangen of heeft de monteur bijvoorbeeld alternatieven mee wanneer hij komt voor de installatie.

Ik wil graag dat het allemaal netjes hangt en niet ergens tussen gefrommeld wordt waar ik nu een beetje bang voor ben dat er gaat gebeuren.

Telefonisch contact met de klantenservice was een beetje vaag dus ik vraag het eens via deze weg.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 March 2024, 15:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kurv 

De andere router die kan worden geleverd heeft ook hetzelfde formaat, het is dan even kijken waar en hoe hij wel past.

Wat ook kan is een router aanschaffen met VLAN ondersteuning en deze gebruiken ipv de Zyxel.

VLAN 300 connectie type DHCP.

Reputatie 3

en als je ‘m 90gr draait? 😉

en als je ‘m 90gr draait? 😉

Ja daar heb ik ook aan gedacht, zou wel kunnen passen, maar zou (indien er een alternatief is) niet mijn perfectionistische voorkeur hebben. Denk wel dat het hierop neer gaat komen. Zorg ervoor dat ik zelf de boel alvast voorbereid.

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Kurv 

Goed dat je deze vraag stelt, ik kan mij goed voorstellen dat je alles graag netjes in de meterkast wilt hebben hangen. Echter zoals @Waqqas al aangaf, is het formaat van een eventuele andere router hetzelfde. Wellicht dat de tip van @emilimeters een optie is. 

 

Reageer