Beantwoord

Zyxel VMG8825-T50



Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7

Hey @FrozenPK,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel mogelijk al je gegevens erbij. 

Reputatie 1
Goedemorgen@jmlka52 Welkom bij T-mobile
Alle bestellingen die vanaf 08-05 binnen kwamen krijgen standaard de Zyxel VMG8825-T50
Alle bestellingen van vóór 08-05 (ook al worden ze later aangesloten) ontvangen nog de Huawei.

Lees hier meer over Zyxel.
Groetjes!

 

Geld dit ook op het moment dat 8 maanden na besteldatum er nog steeds geen glasvezelkabel ligt door problemen met oplevering in het nieuwbouw gebouw? Ik zit volgens mij vlak voor die datum maar ik heb nog steeds geen glasvezel kabel in mijn woning maar wél al een compleet afgeronde bestelling die wacht totdat reggefiber mijn adres op gereed heeft gezet om guidion langs te sturen.

Reputatie 1
Eigenlijk zonde, want ik gok erop dat 99% van de klanten hier niet op zit te wachten. Ik moet m'n modem ook nog ook nog binnenkrijgen en ik ga 'm ook gelijk eraf halen na installatie van de monteur. Zeker niet met al de huidige nieuws omtrent Huawei.

En dan? Apparatuur van T-Mobile zelf is ook van Huawei. Bij KPN gaat het na de POP ook over op Huawei apparatuur. Dat is bij KPN al sinds 2005 zo. Huawei is tegenwoordig een prima leverancier.

Laat je niet meeslepen met wat de VS roept. Zij zijn het minst heilige en hebben een bewezen historie van bespioneren.
Ik heb op 8 mei besteld. Er loopt bij mij in huis maar 1 kabel van de meterkast naar TV / Switch punt, dus ik hoop toch echt dat ik de Zyxell krijg....
Reputatie 3
Eigenlijk zonde, want ik gok erop dat 99% van de klanten hier niet op zit te wachten. Ik moet m'n modem ook nog ook nog binnenkrijgen en ik ga 'm ook gelijk eraf halen na installatie van de monteur. Zeker niet met al de huidige nieuws omtrent Huawei.
Reputatie 7
Badge +14
@jmlka52 Alles wat voor de 8ste is besteld krijgt echt een Huawei modem!
Ik kan niet in klant gegevens kijken dus weet jouw besteldatum niet.
Was de bestelling voor die datum weet je in ieder geval wat er binnen komt.
Groetjes!
Dank je Cris voor de snelle response. Dit had ik ook al gelezen op het forum, echter ik omdat ik rond de datum van 8 mei besteld heb zou het wel / niet kunnen zijn dat ik de nieuwste Zyxel ontvang. Ik hoop dat een T-Mobile Customer Support medewerk(st)er eventueel het vinkje op de juiste plaats kan zetten voor wat betreft mijn voorkeur (Zyxel). Dit zou mijn LAN bekabeling installatie vereenvoudigen (netter, flexibeler). Ik kan dit voorbereiden, voordat Guidon langs komt.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen @jmlka52 Welkom bij T-mobile
Alle bestellingen die vanaf 08-05 binnen kwamen krijgen standaard de Zyxel VMG8825-T50
Alle bestellingen van vóór 08-05 (ook al worden ze later aangesloten) ontvangen nog de Huawei.

Lees hier meer over Zyxel.
Groetjes!

Reageer