Beantwoord

Kan niet bellen met vaste telefoon.



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7

Hi @Jannie de Wee, hartstikke goed dat je dit hier aangeeft! Het klopt inderdaad dat er vanochtend een algemeen probleem bij ons speelde waardoor er eventjes niet gebeld kon worden. Dit zou in principe weer moeten werken, dus ik wil je vragen om het modem (en eventueel de Media Converter) van de stroom te halen voor zo'n tien seconden: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Kan je na deze handeling weer bellen? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +16

@Te Wierik Ik las gisteren een melding van een collega van de Klantenservice die hier geloof ik klantnummers voor verzamelde. Ik zal die van jou naar mijn collega sturen zodat die toegevoegd kan worden aan het onderzoek. Hopelijk lossen ze het spoedig op!

UPDATE: er is al een onderzoek voor gestart, het verzamelen van voorbeelden is niet meer nodig, evengoed bedankt! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka en @Te Wierik, bedankt voor jullie meldingen! We gaan inderdaad verder in het gelinkte topic.

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 1

Hij doet het weer maar ik had al gereset. Nu weer twee keer dat de andere kant mij niet hoorde.

Reputatie 7

Hi @JoostenGreet, super dat je deze handelingen hebt uitgevoerd - al had ik gehoopt dat dit zou helpen! Zou je voor mij nog een factory reset van het modem kunnen proberen? Hoe je dit doet, lees je in het onderstaande topic: 

Als ook dit het probleem niet tackelt, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst. Fingers crossed dat deze reset dé oplossing is! 🤞

Reputatie 1

Ik haak even aan, heb exact hetzelfde probleem.

 

Modem resetten durf ik even niet meer aan, vandaag 2x gedaan en 2x was de provisioning weg (lampje Phone op de T-50 uit).