Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon

  • 9 September 2019
  • 131 reacties
  • 14639 Bekeken


Toon eerste reactie

131 reacties

Hoe lang gaat het nog duren voordat nummerweergave het gaat doen?

Wi hebben het Zyxel T50 modem op kantoor en het is ontzettend vervelend dat wij niet zien wie er belt.

Dat is hier tussen de regels door bekent gemaakt, en op TotaalTV, na de aankondiging van de Next box van Ziggo, dat is een echt parade paardje, beter is er op dit moment niet in providerland.

 

Ik weet niet of ik het ga meemaken, zal zeker wel wat moeten gebeuren op TV gebied, en aan de storinkjes hier en daar.

 

Reputatie 3
@Doornekamp33 een "grote TV upgrade" dat klinkt heel spannend, en gezien de problemen met zoiets relatief simpels als nummerweergave
véél te moeilijk om op korte termijn te realiseren.
We gaan het meemaken...of niet natuurlijk!😂
Reputatie 7
Badge +15
@naalroc
Op 1 november wordt ik overgezet naar T-Mobile, Ik zal het dan laten weten.
Reputatie 2
@Waqqas Dat zal jij als eerste weten, als je hem in plugt.......
Reputatie 7
Badge +15
Hallo ik ben ook overgestapt naar T mobile thuis, mijn huistelefoon werkt prima bij mijn huidige provider (Online.nl)

Het gaat om een MT Logic TE-5746ALBB Dect telefoon, zal deze goed werken?
Ik weet ook niet waarom het zo lang moet duren @wijbro2 , ik weet wel dat sinds ik bij T-Mobile zit er daarna heel veel mis ging en men gewoon mankracht te kort kwam, of dat nu nog naijlt, in ieder geval duurt het te lang en kost het klanten, ook omdat men niks openbaar meedeeld over het waarom en overal om heen draaid.
Zo ook de "grote TV upgrade" die rond september zou komen, niks meer van gehoort.
Reputatie 3
@Doornekamp33 inmiddels is het al wel 3 maanden geleden dat "het probleem is gelocaliseerd en de oplossing is gevonden".
Het implementeren van die oplossing gaat blijkbaar over heel veel en ook nog eens traag werkende schijven. Dat is tegenwoordig toch al helemaal populair: verdeel een probleem over zoveel mogelijk partijen, zodat niemand zich verantwoordelijk voelt en ze allemaal naar elkaar kunnen wijzen en daarmee de klant van het kastje naar de muur sturen.😝
Okee, ze willen geen valse beloften doen, maar er is al 2 maanden geleden zo ongeveer gezegt, we hebben het probleem gelocaliseerd en er is een oplossing aanstaande we weten wat we moeten doen, die dus lang op zich laat wachten, te lang naar mijn mening.
Reputatie 7
Badge +4
@Doornekamp33

Ik begrijp het helemaal. T Mobile wil geen false beloften doen en daarom wil het niet openbaar een datum bekend maken. of dat een verstandige keuze is laat ik in het midden :)
Door het niet te doen geeft het ook minder druk.

ik verwacht de aankondiging op korte termijn.
Reputatie 3
@Doornekamp33 volgens mij heb je het hierboven keurig samengevat, verder niets aan toe te voegen.😂
@wijbro2 , dat heb ik ook al meerdere keren geoppert, maar er veranderd weinig naar buiten toe, communiceren is niet het sterkste punt binnen T-Mobile naar buiten toe, problemen oplossen gaat ook niet vlot, is het pech dat er (te)veel gelijk gebeurde,
Veel nieuwe klanten, problemen met de systemen, vakantie tijd en een tekort aan modems waardoor er een nieuw model te snel moest worden ingevlogen, of heerst er ook een incompentententie op de werkvloer om problemen adequaat aan te pakken en een communicatie probleem naar buiten toe, als iemand het weet mag die het zeggen.
Reputatie 3
@Doornekamp33 kortom hoop is voorlopig alles wat we met betrekking tot dit probleem hebben.
Erg professioneel komt het allemaal niet over.
@wijbro2 Er zit een oplossing aan te komen, alleen weet men nog niet wanneer, ik hoop wel dat dit spoedig is, ik heb namelijk nu 2 modems in huis, de Huawei die een Lan probleem heeft, en een vervangende Zyxel T50 met het nummerweergave probleem, als die beloofde update nu komt kan ik ze omwisselen en is de thuis instalatie dan probleemloos, tenminste dat hoop ik.
Ik heb wel te horen gekregen dat dit niet de beloofde oplossing van de Zyxel is, dus gedult word weer op de proef gesteld.
Reputatie 3
@Doornekamp33 volgens mij hebben de techneuten bij T-Mobile, die dit probleem op hun bordje hebben gekregen, geen idee hoe of wat.😂
Er zit wat aan te komen de komende weken in 3 fases, maar of dit de beloofde update is is afwachten.😧😯
Graag zou ik willen weten hoe lang het nog gaat duren voordat dit probleem opgelost is!
Wij hebben ook een abonnement op de zaak en het is ontzettend vervelend dat wij niet meer zien wie er belt.
Hiervoor hadden wij Ziggo en KPN, bij beide geen problemen met dezelfde telefoon.
Eigenlijk zou ik het liefst van het hele abonnement vervroegd af willen, maar dat zal juridisch wel niet kunnen. Toch ga ik het als dit nog langer duurt wel proberen.
Jullie falen hierin ontzettend!
Hi @Sander @Brian ,

Ik ben nu bijna 2 maanden ook klant bij Tmobile Thuis geworden, en volg met belangstelling de perikelen over het ontbreken van de nummerweergave, omdat ik daar met mijn Gigaset ook last van heb. Ik ben dus ook al die tijd op de hoogte van een patch/fix/factory update die er voor het Zyxel T50 modem aan zit te komen. Misschien handig als de jongens en meisjes van Tmobile onze verwachtingen wat smarter managen, want krijg het gevoel dat het allemaal wel héél erg lang duurt en aan het lijntje wordt gehouden. Wees eens wat concreter over wanneer deze fix -die kennelijk dus al zeker 2 maanden in de testfase zit- er uiterlijk uitgaat, want dit lijkt nergens op...
Ik zie in de het overzicht van de Zyxel router (VOIP - Call history) dat de nummers wel bekend zijn... het is dus puur het laatste stukje : router naar telefoon
Reputatie 7
Hi @Rockiej1, zodra we de fix uitrollen brengen we jullie zeker op de hoogte!
Reputatie 2
Krijgen we een update deze week? @Sander
Sinds 3 juli vol verwachting, want, "we zijn er druk mee bezig en werken keihard aan een oplossing". 't Is bijna 3 oktober. 't Lijkt Den Haag / de regering wel.
Ik vind het een beetje triest dat T-mobile dit niet voor elkaar heeft. Thuis zien wij wel nummerweergave, ook een gigaset. Op de zaak dus niet , wat ontzettend irritant is.
Maar wij hebben al besloten dat wij zowel zakelijk als privé volgend jaar weer terug overstappen naar KPN.
Dat betekend dat wij ook onze mobile abonnementen gaan overzetten.
Reputatie 3
Inmiddels 3 verschillende toestellen uitgeprobeerd, alle drie geven ze "five" terug zoals eigenlijk ook wel verwacht.
Nogmaals bevestigd dat het dus in het modem zit, in mijn geval het Zyxel modem.
Waar ik overigens verder dik tevreden over ben.
Ik sluit aan in de wachtrij van een hopelijk snelle (en juiste) firmware update.😇
Reputatie 1
Een beetje haast maken voor de klanten, kan geen kwaad hoor T-mob!!
Dit loopt al een tijdje, en mijn start bij jullie was toch ook niet heel voorspoedig te noemen.

Reageer