Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelTelefoon werkt nog steeds niet
Hoi cal, hij doet het weer. Super 😀
bedankt.
groet, remco
Wat ontzettend fijn om te lezen
We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.
Hoi
Mocht het ook hierna nog niet verholpen zijn, plaats dan zeker weer een berichtje hier, dan pakt één van ons het zo snel mogelijk voor je op.
Hoi Jason, bedankt voor je bericht maar ik heb uiteraard al deze punten allemaal al gedaan zonder oplossing. Het rare is dat ik dus wel een email krijg met een bericht dat ik ben gebeld maar de telefoon gaat gewoon niet over en als ik zelf wil bellen hoor ik een in gesprek toon.
lijkt wel of er een harde doorschakeling in het systeem staat want zelf heb ik doorschakelen uit gezet alleen naar voicemail.
Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!
Hoi
Thanks voor je snelle terugkoppeling! Ik heb direct aan de achterkant gecontroleerd of alles goed staat qua registratie en lijk de boosdoener daarin te hebben gevonden. Het lijkt er namelijk op dit dat niet helemaal goed is gegaan. Geen zorgen - ik zorg er graag voor dat dit helemaal goed komt!
Ik wil hiervoor een zogenoemde reprovisie voor uitvoeren. De abonnementen worden daarmee opnieuw naar het modem verzonden, waardoor ook de registratie opnieuw kan worden opgehaald. Om dit wél te kunnen doen, heb ik jouw toestemming nodig. Wil je me laten weten of ik dit voor je kan doen?
Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.
Beste Boris,
je hebt mijn toestemming. Dank
groet
Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.
Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.