Ik heb een probleem met inkomende telefoon die niet meer werkt, sinds Odido mijn nieuwe abonnement voor 1 januari 2024 is gewijzigd. Ten eerste hebben ze mijn oude nummer verwijderd, zonder toestemming en kreeg een andere nummer. Sinds 1,5 week geleden is mijn oude nummer weer aangepast en sindsdien krijg ik geen binnenkomende gesprekken meer op mijn telefoon, uitgaande gesprekken doet de telefoon wel. Guidion 1e monteur was geweest en heeft getest en zei dat goed zou komen, ik moest contact en informeren bij klantenservice, zo gezegd zo gedaan, maar ook klantenservice kom er niet uit en moest een technicus langskomen, hij was geweest en heeft een nieuw modem gegeven en zei ; het ligt aan de telefoon en moet een nieuwe kopen, terwijl wij voorheen nooit last hebben van de telefoon en ging altijd prima. Odido had laatste tijd veel storingen gehad met internet, tv. Ik vraag mij af is er echt geen mogelijkheid om deze euvel op te lossen. De laatste monteur vond ik niet echt gemotiveerd en luisterde niet, laat mij ook niet uitspreken.
Beste antwoord door MagDido
Bekijk origineel