Beantwoord

Wachttijd aansluiten telefoon

  • 14 April 2023
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Hoi,  zojuist overgestapt naar T-mobile omdat Tele2 er bij mij mee ophield. Telefoonaansluiting omgezet. In alle correspondentie werd gezegd dat dit na een half uur zou werken. Maar het werkt nog niet en nu zegt klantenservice dat het 2-3 dagen gaat duren. Het genoemde half uurtje is een ‘foutje’. Klopt dit? En waarom vermelden ze dit in alle mails als het gewoon niet klopt?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 14 April 2023, 15:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chielster, leuk om te horen dat je bent overgestapt, ik help je graag om alles bereikbaar te krijgen! 😃 Geen zorgen, dit is zeker weten heel snel te regelen. Graag kijk ik mee met je dossier. Wil je mij hiervoor via een privébericht de volgende gegevens doorsturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.
  • Het telefoonnummer dat je wil meenemen.

Hiermee kan ik snel voor je aan de slag om het voor je geregeld te krijgen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chielster, nét geen halfuur gered maar zou je de telefoon eens uit kunnen proberen? 😉

Mocht de lijn nog geen leven vertonen, kan je dan controleren of de telefoon op ‘Phone 1’ is aangesloten?

Ik hoor graag of het je is gelukt! 😃

Reputatie 7
Badge +15

@Chielster 

Hier was vast bellen direct al actief 👍

Brandt het VoIP lampje wel op de Zyxel en staat in My T-Mobile bij abonnementen actief bij vast bellen?

Hoi @Chielster, nét geen halfuur gered maar zou je de telefoon eens uit kunnen proberen? 😉

Mocht de lijn nog geen leven vertonen, kan je dan controleren of de telefoon op ‘Phone 1’ is aangesloten?

Ik hoor graag of het je is gelukt! 😃

Hoi, telefoon was op Phones2 aangesloten. Nu omgezet naar Phones1 en het werkt! Had monteur dit verkeerd aangesloten? En waarom zou het 3 dagen duren terwijl in de communicatie 30 minuten wordt genoemd?

Reputatie 7
Badge +15

@Chielster

Dat de telefoon op de verkeerde PHONE poort wordt aangesloten gebeurt wel vaker, zoals ik ook al zij was VoIP bij mij direct al actief en bij jou ook waarschijnlijk. Ik vermoed dat die 3 dagen een misverstand is.

Ik heb twee keer de klantenservice gebeld, en beide keren werd die termijn van 2-3 dagen genoemd.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Chielster wat super om te horen dat het helemaal goed werkt op Phone 1! Het kan soms voorkomen dat de telefoon op de verkeerde poort wordt aangesloten, maar gelukkig is het makkelijk op te lossen door de kabel in de andere poort te stoppen. Ik ben blij om te zien dat alles nu werkt zoals het zou moeten. 

 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat we altijd voor je klaar staan! 

Reageer