Beantwoord

Geen internet, knipperend PON lampje

  • 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo,

Omdat ik inmiddels al een dag zonder internet/glasvezel verbinding zit probeer ik via deze weg enige beweging te krijgen. 

Gisteren heb ik melding gedaan dat de glasvezel verbinding eruit ligt. Ik heb een knipperend PON lampje en dus geen connectie meer met de buitenwereld.

Via de chat is er toegezegd dat er een monteur ingepland gaat worden en dat ik daar bericht van krijg. Hier heb ik inmiddels een tweetal keren achteraan gebeld. Beide keren is er telefonisch toegezegd dat er "spoed” aan de melding wordt toegevoegd. 

Tot op heden heb ik nog geen enkele melding ontvangen van guidion om een monteur in te laten plannen. Inmiddels ben ik er wel aardig flauw van en vind ik het bijzonder vervelend dat het überhaupt meer dan 24 uur moet duren om een monteur in te plannen.

Voor mij is dit de zesde keer dit jaar dat er iets is met de verbinding en word ik als relatief nieuwe klant meer en meer ontevreden. Ik hoop dat jullie hier iets voor me kunnen betekenen. Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Brian 15 October 2021, 13:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @vstrom77 

6de keer voor dit jaar? En hoelang heb je al GPON via T-Mobile

Misschien is het ook eens handig om dit onderwerp door te nemen zodat je weet wat misschien een mogelijke oorzaak is voor dit probleem.

Als je de laatste reactie van Lisa leest dan zie je dat er al flinke vorderingen zijn omtrent dat issue en een officiële statement volgt. Te hopen is dan dat de problemen op het T-Mobile netwerk flink afnemen.

@Waqqas Ik tel daarin ook de landelijke storingen mee die toch ook een aantal keren voorgevallen zijn. In totaal heb ik nu drie keer het probleem gehad als het gaat om het “GPON” probleem. De vorige twee keer was het probleem sneller opgelost (uit zichzelf) dan dat er een monteur nodig was. De lijn kwam uit zichzelf weer in de lucht. Nu dus niet.

Ik ben ook bekend met het topic dat jij voorstelt en ook uitgebreid gelezen. Ik kan alleen niet zoveel met de mogelijke oorzaak hiervan, er is hier inmiddels al voor de derde dag geen werkende internet lijn en er komt morgen pas een monteur. Waarbij ik vanmorgen pas het ticket heb gekregen om de monteur in te plannen. Ik vind twee dagen wachten om überhaupt een monteur in te plannen gewoon teveel. Ik heb er best begrip voor dat er drukte is en dat een storing voor kan komen. Maar dat proces kan toch echt wel anders.

Morgen komt er een monteur dus ik hoop dat ook de oplossing gevonden kan worden.:fingers_crossed_tone1:

Reputatie 7
Badge +8

Hi @vstrom77 Ik zie dat de monteur het vandaag helaas niet heeft kunnen verhelpen maar het goede nieuws is dat we de opdracht vandaag meteen al doorgezet hebben naar het netwerkteam. Ik verwacht dat je vandaag of morgen weer online bent. In de tussentijd kan je de mobiele internetvoucher gebruiken zodat je toch online bent. Excuses voor het ongemak!

@Brian Dank voor je reactie. Ik wacht in spanning af.

Reageer