een goedemiddag…
ik wil t-mobile in gebreken stellen ivm ik altijd in weekenden en avonden niet kan gamen
als ik op dat moment een cmd opstart en tracert t-mobile.nl dan heb ik 70% packetloss…
en als ik ping naar t-mobile.nl is die constant timed out
na 10 uur/half 11 is dit weer goed
dit heeft waarschijnlijk te maken met de dtag zoals ik lees op andere forums
dit vind ik geen stijl want dit zijn juist de diensten waar ik voor betaal en het enige waar ik internet thuis voor nodig heb
op dit moment werkt het internet gewoon waardeloos en kan ik atm ook niet gamen terwijl ik gewoon 700mb/s up en down heb
ik heb al nieuwe provider aangevraagd en wil deze zsm opzeggen
ik ben zelf isp monteur geweest en heb alles al uit gesloten en informatie hierover gevonden op dit forum en zal ze hier even posten als je nog denkt dat ik niet direct kan overstappen….
https://radar.avrotros.nl/forum/internet-f24/t-mobile-routeert-internetverkeer-via-duitsland-t191712.html
https://tweakers.net/nieuws/159140/t-mobile-thuis-gebruikers-klagen-over-hoge-latency-na-routering-via-duitsland.html
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1953626/0
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/28-10-latency-issues-316274
dit is exact mijn probleem en buiten "piek” tijden gaat alles normaal zoals het constant moet gaan
een ping op glasvezel hoort niet van 200ms naar 9ms te gaan
of op "piek tijden” niet kunnen inloggen in diensten (ook al gehad op t-mobile.nl zelf)
er hoeft geen monteur langs te komen hier zit alles perfect aangesloten en werkt ook gewoon
je kan via de tracert in cmd gewoon zien dat het niet bij mij zit maar in de route van het internet verkeer
en raad iedereen die t-mobile heeft stap over deze diensten gaan niet meer zijn wat het geweest is...
graag zsm reactie over hoe ik direct mijn abbonoment op kan zeggen
zo niet gaan we verdere stappen ondernemen ben benieuwd of dit uberhaubt mag want de diensten die je verkoopt werken maar voor 30% van de tijd
mvg leon
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel