Beantwoord

port forward zyxel t-50

  • 27 November 2021
  • 8 reacties
  • 565 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik probeer al een aantal dagen een port te openen maar het lukt me niet. Ik ben zelf ook niet zo handig met dit. Het is in ieder geval een probleem met 2K22 op de ps5. En ik moet deze codes invoeren. Als iemand verder raad hartelijk dank. 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 November 2021, 23:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Meo35 

Neem de instellingen in dit topic eens door en voer het vervolgens uit, vergeet de FIXED IP niet naar je PS5.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/port-forwarding-zyxel-t50-met-glasvezel-wil-echt-niet-werken-323803/index2.html

Reactie van Pieter_B^

Ik heb die instellingen over genomen en maakt alles alleen maar erger. Ik moet toch gewoon die codes invoeren die bij die foto stonden? Ik weet alleen niet waar. 

Reputatie 7
Badge +15

@Meo35

In de link staat alles stap voor stap uitgelegd en ook waar je de poorten open zet.

2 regels hoor je aan te maken.

Hey  @Waqqas 

kijk ik heb het nu zo maar ervaar nog steeds hetzelfde probleem, enige raad? Server ip adress staat van me PlayStation 5

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Meo35 

Je hebt een glasvezel verbinding en de volgende 3 regels aangemaakt?

3478-3480 TCP

3074 UDP

3478-3479 UDP

Vergeet het vaste IP adres voor je PS5 ook niet.

Hi @Waqqas 

ooooh dus je moet ze alle 3 aanmaken in plaats van 1. Dus deed ik dus de hele tijd fout. 

Hey @Waqqas nog steeds hetzelfde probleem zelfs na ik de extra regels heb toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +15

@Meo35

Bij NBA 2K20 en 2K21 was de enige oplossing de T-Mobile modem vervangen door een eigen exemplaar omdat het euvel in de T-Mobile modem zit blijkbaar.

Bij NBA 2K22 lijkt dit hetzelfde en zal de enigste oplossing zijn een eigen VLAN ondersteunende router aansluiten op de mediaconverter en instellen.

Lees dit topic ook eens door.