Beantwoord

TMobile Glasvezel probleem Veghel (NBr), RX probleem.

  • 26 November 2021
  • 8 reacties
  • 313 Bekeken

Reputatie 3

Er is momenteel, 26-11-21 vanaf pakweg 15:30, een probleem met glasvezel in Veghel.

Hier is er een melding over te vinden, wat Ik niet begrijp is waarom de comments  aldaar uitgeschakeld zijn, wij kunnen namelijk aangeven wat er mogelijk aan de hand is.

Mijn SFP module zit in een Ubiquiti USW 8-150W, hij zit in poort negen en geeft aan dat er een RX Fault is.

Dat betekend dat er geen data binnenkomt, volgens mij omdat er namelijk helemaal geen signaal uitkomt.

Zou het liefst zien dat je in het topic hierboven gewoon commentaar kunt geven, iets voor de Mods?

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 10 December 2021, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @just_perry, super goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken! Excuses voor de late reactie, ik zie dat jouw topic per ongeluk tussen wal en schip is beland. Hele goede vraag van je waarom de reacties onder het onderstaande topic uitstaan.

We gebruiken dit topic echt als zendingstopic. Daarom staan er de stappen in om zelf een topic aan te maken wanneer iemand problemen ervaart. Dus helemaal top dat jij een apart topic hiervoor hebt aangemaakt. Ik heb jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik inderdaad de Rx fault in terug. Omdat dit in jouw eigen apparatuur zit, kan ik je hier jammer genoeg minder goed bij helpen. Omdat ik natuurlijk alsnog mijn uiterste best wil doen om met je mee te denken, wil ik je vragen om onze apparatuur weer aan te sluiten. Dan kunnen we checken of deze demping ook voorkomt bij onze apparatuur. Kan jij hiermee uit de voeten? Merci voor de moeite! 💪

 

Reputatie 3

Jammer dat dit in mijn spam folder zat, Ik zie dit pas na 1 maand.

Inmiddels dus al lang opgelost.

Reputatie 7
Badge +14

Als je een topic opent is het handig om zo nu en dan even te checken voor updates. Maar fijn dat het opgelost is. Zou je de oplossing kunnen delen? Dan kunnen anderen er wat van leren.

Reputatie 3

Als je een topic opent is het handig om zo nu en dan even te checken voor updates. Maar fijn dat het opgelost is. Zou je de oplossing kunnen delen? Dan kunnen anderen er wat van leren.

De verbindingsproblemen zijn opgelost, niet het probleem waar ik het over heb in mijn 1ste post hierboven.

Dus, niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +14

Je bedoeld, met eigen apparatuur werkt het nog niet en met de Zyxell router wel?

Reputatie 3

Je bedoeld, met eigen apparatuur werkt het niet en met de Zyxell router wel?

Nee, het internet lag er toen uit, niet alleen voor mij maar voor iedereen op het glasvezelnetwerk in (een gedeelte van) Veghel.

Helaas heb ik geen screenshot genomen van de link in mijn eerste post hierboven, er werd toen duidelijke een melding gemaakt, mijn apparatuur had er nul mee te maken.

Reputatie 7

Hi @just_perry ,

Thanks voor je bericht! Ik heb direct met je meegekeken en zie inderdaad dat de demping op de poorten hoger ligt dan normaal gesproken, maar dat dit vrijwel nihil is met 0,25 onder de ondergrens van -10, mochten deze waardes je veel zeggen. Ik verwacht niet dat daar problemen van komen, maar mocht het toch onverhoopt voor komen dat dat het geval is, laat het vooral weten. Dan pakken we het meteen voor je op!

Reputatie 3

Boris, het is al een tijdje geleden opgelost, dank voor je steun.