Beantwoord

Al zes dagen geen wifi

  • 14 August 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik ben nu op de zesde dag van dit probleem dat op de foto verschijnt, elke dag is internet vanaf 12.00 uur afgesloten en blijft het afgesloten tot 20.00 uur, en ook als het licht groen is, betekent dit dat er internet is, maar het werkt ook niet, internet komt en valt dan weg enzovoort, ondersteuningsservice slecht, ik probeer contact met ze op te nemen, maar het antwoordapparaat zegt dat ze altijd bezet zijn en geen reactie.  Ik probeerde via de telefoon en ik probeerde via de chat en ik krijg geen resultaat, enig advies??

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 August 2022, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mahmoud halima, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleer ik wat er aan de hand is met de wifi thuis.

Jouw beschrijving doet me sterk vermoeden dat de parental control op het Zyxel modem ingeschakeld is. Het is namelijk wel erg toevallig dat tussen 12:00 en 20:00 elke dag de wifi uitvalt/uitgeschakeld is - of begrijp ik je uitleg verkeerd?

Neem eventjes alle ins en outs in Lisa's artikel door: Parental control (ouderlijk toezicht): alle ins en outs | T-Mobile Community daarmee kun je de parental control uitschakelen zodat je gewoon op elk moment met de wifi kunt verbinden.