Beantwoord

Geen internet Haarlem glasvezel 2014

  • 4 December 2023
  • 33 reacties
  • 909 Bekeken

Vanaf vanmorgen 11.30 geen internet meer. Ik werk thuis en heb dus vervolgens uren moeten inleveren.

Sinds vorige week donderdag overgegaan op glasvezel. Daarvoor nooit problemen met de verbinding maar ik dacht sneller te zijn. Blijkt nu dus niet langzamer maar zelfs niets. Een tegoedbon voor gratis internet op een mobiel waar, gelukkig, geen Odido op zit en dus koop ik er niets voor. Wanneer is dit verholpen? Ik lees een monteur om 18.00 maar het is nu 21.30 en nog geen verbinding…

Kan ik dit glasvezel contact nog ongedaan maken en weer ouderwets op mijn oude vertrouwde verbinding overgaan?? 

 

icon

Beste antwoord door Trompala 5 December 2023, 17:52

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Fred Deen ,

Wat klantenservice bedoelt is om een prepaid simkaartje te halen van Odido in de shop. Je kan dan een voucher krijgen voor 7 dagen unlimited data.
Als je een eventueel een simkaart hebt gehaald van Odido, mag je wel een privébericht sturen, dan zend ik je een voucher toe via een privebericht.

Vanaf vanmorgen 11.30 geen internet meer. Ik werk thuis en heb dus vervolgens uren moeten inleveren.

Sinds vorige week donderdag overgegaan op glasvezel. Daarvoor nooit problemen met de verbinding maar ik dacht sneller te zijn. Blijkt nu dus niet langzamer maar zelfs niets. Een tegoedbon voor gratis internet op een mobiel waar, gelukkig, geen Odido op zit en dus koop ik er niets voor. Wanneer is dit verholpen? Ik lees een monteur om 18.00 maar het is nu 21.30 en nog geen verbinding…

Kan ik dit glasvezel contact nog ongedaan maken en weer ouderwets op mijn oude vertrouwde verbinding overgaan?? 

 

heb ook pas glasvezel sinds 25 nov. maar kan nu al vertellen dat ik gelukkig nog kpn heb.

Maar odido is nu flopido het gaat er weer uit sinds 4-12 10.30 niks meer maar ergste vindt ik de helpdesk .die is ruk.

nog 11 mnd en weg hier hou me kpn maar aan die geeft in iedergeval antwoord en goede vergoeding binnen 5 min.

Vanaf vanmorgen 11.30 geen internet meer. Ik werk thuis en heb dus vervolgens uren moeten inleveren.

Sinds vorige week donderdag overgegaan op glasvezel. Daarvoor nooit problemen met de verbinding maar ik dacht sneller te zijn. Blijkt nu dus niet langzamer maar zelfs niets. Een tegoedbon voor gratis internet op een mobiel waar, gelukkig, geen Odido op zit en dus koop ik er niets voor. Wanneer is dit verholpen? Ik lees een monteur om 18.00 maar het is nu 21.30 en nog geen verbinding…

Kan ik dit glasvezel contact nog ongedaan maken en weer ouderwets op mijn oude vertrouwde verbinding overgaan?? 

 

heb ook pas glasvezel sinds 25 nov. maar kan nu al vertellen dat ik gelukkig nog kpn heb.

Maar odido is nu flopido het gaat er weer uit sinds 4-12 10.30 niks meer maar ergste vindt ik de helpdesk .die is ruk.

nog 11 mnd en weg hier hou me kpn maar aan die geeft in iedergeval antwoord en goede vergoeding binnen 5 min.

Ik ga inderdaad morgen proberen om dit contract op te zeggen. Is pas sinds 1 december. Lijkt mij gevalletje binnen week afzien van aankoop! 

Wat een drama werken vanuit huis gaat niet meer . Tv kijken kan niet meer. Odido heeft als “oplossing “ een prepaid sim kaart ophalen in de Odido winkel met onbeperkt data,  leuk als je geen mobiel abonnement van Odido hebt. Hoe moeilijk kan het zijn om sind 4 dec om 12:00 te constateren dat er 3 postcodegebieden geen connectie meer hebben. Met 1 TDR meting van maximaal 10 minuten kun je op de meter bepalen waar een breuk in de glasvezel verbinding zit. Hoe geloofwaardig is het dan nog dat er een monteur  op 4 dec vanaf 18:00 uur daar mee bezig is?????  Odido besteed alles uit en heeft totaal geen kennis wat er in hun infrastructuur gebeurd.  Elk IP data systeem kun je monitoren, en signaleren op een “lost signal” alarmeren. Ga mij werkelijk afvragen of Odido wel een juiste keuze is geweest. Een zeer teleurgestelde klant………☹️

En dat is het dus. De vage communicatie en het gevoel dat er dingen worden achtergehouden of dat niet helemaal de waarheid wordt verteld. Er is een mooi gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Reputatie 1

Ha, ik zie weer een groen lampje.

Ha, ik zie weer een groen lampje.

Ja! Dank je vd update!

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar sinds gisteravond lijkt mijn bandbreedte gelimiteerd op 50 Mbit/s….

 

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar sinds gisteravond lijkt mijn bandbreedte gelimiteerd op 50 Mbit/s….

 

Ik zit oke in de test (209 Mbit) Wel de helft van wat het zou moeten zijn overigens..

Reageer