Beantwoord

Internet valt meerdere keren per dag weg

  • 4 October 2023
  • 51 reacties
  • 989 Bekeken

Reputatie 1

Wij zijn 2 maanden geleden overgestapt van KPN naar Odido. Sinds wij zijn overgestapt hebben wij vrijwel geen wifi. Wij moeten onze modem meerdere keren per uur resetten, soms wel 20 keer per dag. De afgelopen maand hebben wij hierover flink wat keren gebeld. Drie weken geleden is er een monteur langs geweest. Tot op heden is het probleem helaas niet opgelost. Op dit moment hebben wij al drie weken geen internet. Vele telefoontjes hebben helaas nog niet tot een oplossing geleid: we hebben een wifipunt geprobeerd, de modem verschillende keren gereset, de modem is geüpdate. Elke medewerker die wij aan de telefoon spreken zegt iets anders maar helaas helpt niets. Wij internetten nu via een unlimited databundel via een hotspot, maar helaas is dat geen doen; tv kijken gaat in zeer slechte kwaliteit en als wij beide thuiswerken is het internet ook niet stabiel genoeg. Wij zijn inmiddels ons vertrouwen verloren en zouden het liefst ons contract kosteloos ontbinden zodat wij weer terug kunnen naar KPN, tenzij ons op zeer korte termijn een oplossing kan worden geboden.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 5 October 2023, 10:58

Bekijk origineel

51 reacties

Hoi Demi, ik wist niet dat er firmware zou worden uitgerold, ik heb al een maand lang problemen en heb diverse keren gehoord dat er nog geen nieuwe firmware was, dus uiteindelijk sinds kort de T-54 gekregen en de problemen zijn verholpen, dus de T-56 heb ik niet meer, het is van de gekke om zoveel klanten met dit soort problemen maandenlang aan t lijntje te houden en van kassie naar de muur te sturen zonder oplossingen op korte termijn. 

Ik hoop dat ze nu dan een goed werkende lijn gaan krijgen.

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, er staat momenteel een nieuwe firmware klaar om uitgerold te worden en dit probleem met wegvallende diensten op te lossen. Graag het modem en de ONT/Media Converter aangesloten laten, anders wordt de nieuwe firmware niet gepushed. Bedankt allemaal! 

Mensen, als ik jullie allen kan helpen doe ik dit bij deze... had al een maand last van wegvallende wifi verbinding, bevriezend beeld op tv, na diverse Guidion monteurs over de vloer te hebben gekregen, en op internet te hebben gezocht naar vergelijkbare problemen en oplossingen, is er op mijn verzoek de Zyxel T56 vervangen door het T54 model, daarna zijn bij mij al de problemen die ik had, opgelost, het werkt nu prima, geen wifi uitval meer en geen bevroren tv beeld meer, dus het verhaal dat het niet aan de T56 ligt is niet waar, eis liever in plaats van vragen het model T54. Doe je voordeel ermee, succes.

Reputatie 2

@Jason van Odido Is er ook een statusupdate over de Zyxel T-56 in de regio Beverwijk/Heemskerk?

Bomenbuurt Beverwijk. Hier hetzelfde probleem, ben al bijna 12 weken aan het bellen met klantenservice. Soms wel 20x per dag uitval internet.

Al 3 x monteur thuis gehad, advies en volgens afspraak modem T56 wisselen naar T54. Maar de laatste monteur komt gewoon zonder modem!

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, iedereen wijst naar elkaar en uiteraard ben ik de enige die dit probleem heeft, gek hè…

Het ergste is toch wel het totale gebrek aan communicatie en terugkoppeling. Dacht dat het niet erger kon dan Ziggo, maar dit slaat alles!

Hier exact het zelfde...schandalig is het. 

Reputatie 3

Na een week perfect internet met de nieuwe modem, hebben wij sinds vannacht geen internet. De wereldbol is rood. Ik heb al 2x de modem gereset, 1x door de stekker eruit en erin te doen en 1x dmv de resetknop op de modem. Dit helpt helaas niet. Is hier iets over bekend? 

 

 

Reputatie 1

Na een week perfect internet met de nieuwe modem, hebben wij sinds vannacht geen internet. De wereldbol is rood. Ik heb al 2x de modem gereset, 1x door de stekker eruit en erin te doen en 1x dmv de resetknop op de modem. Dit helpt helaas niet. Is hier iets over bekend? 

grote storing in Heemskerk / beverwijk sinds 01:45, het loopt al even.

 

 

Reputatie 1

Na een week perfect internet met de nieuwe modem, hebben wij sinds vannacht geen internet. De wereldbol is rood. Ik heb al 2x de modem gereset, 1x door de stekker eruit en erin te doen en 1x dmv de resetknop op de modem. Dit helpt helaas niet. Is hier iets over bekend? 

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn dat het perfect werkt! Thanks voor de update met herstelmelding/terugkoppeling! 😁

Reputatie 1

Wij hebben gisteren onze nieuwe modem ontvangen en tot nu toe werkt het perfect! Hopelijk blijft dit zo en kunnen we eindelijk lekker tv kijken en internetten 😄 @Tommie van Odido bedankt voor de moeite nogmaals!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @IvanK, welcome to our Community!

I have put the swap in motion. You will receive a message about this shortly. 

@Tommie van Odido forgot to tag you in the message above

Hello @Tommie van Odido! I live in Heemskerk too and I have the same problem with internet connection getting lost after some time (from few minutes to about an hour). So I need to restart my t-56 modem often. Could you arrange sending t-54 please? For now it’s my only hope. Btw is there some progress in investigation of the issue?

Reputatie 7
Badge +9

@RevSu de verzendorder is aangemaakt, deze moet worden verwerkt door onze logistiek, dit duur hiervan kan variëren tussen één tot drie werkdagen. Als hij eenmaal verzonden is zul je het modem binnen een paar dagen ontvangen!

@Tommie van Odido 

Bedankt voor je antwoord. Dit klinkt in ieder geval hoopvol. Heb je enig idee wanneer wij de modem kunnen verwachten? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RevSu, welkom op onze Community!

Ik wou dit direct voor je in orde maken, echter zag ik dat er al een order aangemaakt was om je een T-54 op te sturen. Hij lijkt wat vertraging opgelopen te zijn, als het goed is zal deze spoedig worden opgestuurd en verwerkt. 

@Tommie van Odido 

Ook wij zitten al weken met ditzelfde probleem. Hebben ook al diverse malen om de T-54 modem gevraagd en deze is ons al een week geleden toegezegd. Tot op heden nog geen bevestiging mogen ontvangen, ondanks het herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Wij worden inmiddels horendol van het meermaals per uur(!) opnieuw op moeten starten van de modem. Internet is al vervelend, maar met onze mobiele bundels komen we wat dat betreft wel een heel eind. Een gezellig avondje tv kijken zit er echter totaal niet in, omdat een film kijken soms wel 2x zo lang duurt op deze manier. Stuur ons alsjeblieft ook een andere modem op, zodat ook wij eens tevreden kunnen zijn over de service/diensten van Odido.

Reputatie 1

Wat fijn, enorm bedankt! Hopelijk is dat de oplossing! Ik laat het weten

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DavidZeen, ik jou ook een nieuw modem opgestuurd! 

Reputatie 1

Ik heb het topic gevonden en zie dat er nieuwe modems worden opgestuurd. Kunnen wij ook zsm een ander modem verwachten? 

Reputatie 1

Over welk topic gaat het hierboven? Ik ben ook wel benieuwd naar een update maar hoor helaas niets

Reputatie 7
Badge +9

@Remon27 😎!

@Remon27 ik heb al gereageerd op je in een ander topic!

Ik ga het even zoeken tommie en als het werkelijk waar is dat jij er voor gezorgd hebt dat je mij een ander modem hebt verzonden en mijn nachtmerrie ermee oplost dan wordt je voor mij de Odido held van het jaar.

En mijn excuses als ik een tikje gefrustreerd overkwam maar dat wordt je ook wel na alle gebeurtenissen en tegenslagen die ik de laatste weken heb ervaren.

Door bepaalde gebeurtenissen verlies je het vertrouwen 

Ik houd je op de hoogte als het andere modem in gebruik is genomen 

Reputatie 7
Badge +9

@Remon27 ik heb al gereageerd op je in een ander topic!

Hey @Imh & @denisbakker2106, we zijn hier ontzettend druk mee bezig! Het onderzoek loopt voor nu nog steeds, we zijn er wel achter dat het niet aan de T-56 ligt maar dat het ergens anders wordt veroorzaakt. Ik hoop dat we de oorzaak snel kunnen vinden.

Tommie Tommie Tommie weet je het al ?

Je spreekt jezelf erg tegen een paar berichten terug beweer je dat het aan de modem T56 ligt en nu in dit bericht opeens weer niet volgens mij zit odido mensen te paaien met zoethoudertjes en is men al weken en zowat maanden druk bezig om iedereen weer online te krijgen maar er gebeurd geen ene flikker en elke keer hangt er weer een smoes aan vast bij de klantenservice 

Reageer