Beantwoord

Internet valt meerdere keren per dag weg

  • 4 October 2023
  • 51 reacties
  • 980 Bekeken

Reputatie 1

Wij zijn 2 maanden geleden overgestapt van KPN naar Odido. Sinds wij zijn overgestapt hebben wij vrijwel geen wifi. Wij moeten onze modem meerdere keren per uur resetten, soms wel 20 keer per dag. De afgelopen maand hebben wij hierover flink wat keren gebeld. Drie weken geleden is er een monteur langs geweest. Tot op heden is het probleem helaas niet opgelost. Op dit moment hebben wij al drie weken geen internet. Vele telefoontjes hebben helaas nog niet tot een oplossing geleid: we hebben een wifipunt geprobeerd, de modem verschillende keren gereset, de modem is geüpdate. Elke medewerker die wij aan de telefoon spreken zegt iets anders maar helaas helpt niets. Wij internetten nu via een unlimited databundel via een hotspot, maar helaas is dat geen doen; tv kijken gaat in zeer slechte kwaliteit en als wij beide thuiswerken is het internet ook niet stabiel genoeg. Wij zijn inmiddels ons vertrouwen verloren en zouden het liefst ons contract kosteloos ontbinden zodat wij weer terug kunnen naar KPN, tenzij ons op zeer korte termijn een oplossing kan worden geboden.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 5 October 2023, 10:58

Bekijk origineel

51 reacties

Hoi Demi, ik wist niet dat er firmware zou worden uitgerold, ik heb al een maand lang problemen en heb diverse keren gehoord dat er nog geen nieuwe firmware was, dus uiteindelijk sinds kort de T-54 gekregen en de problemen zijn verholpen, dus de T-56 heb ik niet meer, het is van de gekke om zoveel klanten met dit soort problemen maandenlang aan t lijntje te houden en van kassie naar de muur te sturen zonder oplossingen op korte termijn. 

Ik hoop dat ze nu dan een goed werkende lijn gaan krijgen.

Reageer