Klacht internetverbinding/opzeggen kosteloos abonnement

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Hierbij wil ik een klacht indienen.

Nu 2 maanden klant bij Odido en heb sinds een aantal dagen geen internet door een storing van Odido. Het blijkt na tevergeefs bezoek van een Odido monteur dat het probleem bij Delta ligt in de glasvezelkabel welke van slechte kwaliteit is en er is een nieuw ticket aangemaakt. Voorlopig nog geen internet en dus een voucher gekregen. Dit zorgt voor een aantal problemen die ik graag nader toe wil lichten en gecompenseerd zie in een vergoeding en kosteloos opzeggen van het abonnement. Helaas zijn er meerdere problemen met mijn Odido account. Op onverklaarbare wijze kan ik geen 0900 nr bellen en ontvang ik jullie emails niet. Ik heb meerdere keren gebeld maar helaas komen we niet tot een oplossing. Er was een medewerker die me vertelde dat ik meer geduld moest hebben en een emailadres gaf waar ik mijn verhaal in kon doen. Dit soort klachtenafhandeling helpt niet. I

Ik zie graag op korte termijn een reactie tegemoet. Alvast dank.

Nora van Odido 8 dagen geleden

Hi @Jakomiena Westdijk, ik wil dit graag verder voor je oppakken en hiermee aan de slag gaan voor je! Ik heb direct alles nagekeken en ik zie inderdaad dat we dit nu voor je doorgezet hebben naar de netwerkbeheerder, zodat deze hiermee verder kan gaan voor je. Zodra dit helemaal opgelost is en je weer online bent, zullen we een vergoeding voor je aanmaken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit doen we altijd achteraf. Omdat dit een kortlopend probleem is kunnen we het abonnement niet kosteloos voor je ontbinden. We zijn namelijk nog hard aan het werk om dit voor je op te lossen. In de tussentijd kan je gebruikmaken van de vouchers voor onbeperkt internet zodat je op deze manier nog online kan blijven. 

Wel wil ik graag voor je onderzoeken wat er precies mis gaat met de e-mails. Welke e-mails van ons ontvang je niet? Heb je bijvoorbeeld de e-mail met de internetvoucher niet ontvangen of gaat het om andere e-mails die niet binnenkomen? En heb je wel de bevestiging e-mail van het abonnement ontvangen? Ook wil ik vragen of @Marciano van Odido of @Pharwin van Odido met je mee willen kijken naar de reden dat je geen 0900 nummers meer kan bellen, aangezien zij van de mobiele afdeling zijn. Zo kunnen we dit tot op de bodem voor je uitzoeken! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jakomiena Westdijk Welkom! 

Zet je klantnummer in je forumaccount! (Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé) 

De moderator zien dan gelijk om welk adres dit gaat! 
Hopelijk is je probleem snel op te lossen. Heb je ondertussen nog een voucher nodig dan kan je mij een privébericht sturen!

Groetjes

Hoi,

Dank die staat erin. Of begrijp ik het verkeerd?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jakomiena Westdijk, ik wil dit graag verder voor je oppakken en hiermee aan de slag gaan voor je! Ik heb direct alles nagekeken en ik zie inderdaad dat we dit nu voor je doorgezet hebben naar de netwerkbeheerder, zodat deze hiermee verder kan gaan voor je. Zodra dit helemaal opgelost is en je weer online bent, zullen we een vergoeding voor je aanmaken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit doen we altijd achteraf. Omdat dit een kortlopend probleem is kunnen we het abonnement niet kosteloos voor je ontbinden. We zijn namelijk nog hard aan het werk om dit voor je op te lossen. In de tussentijd kan je gebruikmaken van de vouchers voor onbeperkt internet zodat je op deze manier nog online kan blijven. 

Wel wil ik graag voor je onderzoeken wat er precies mis gaat met de e-mails. Welke e-mails van ons ontvang je niet? Heb je bijvoorbeeld de e-mail met de internetvoucher niet ontvangen of gaat het om andere e-mails die niet binnenkomen? En heb je wel de bevestiging e-mail van het abonnement ontvangen? Ook wil ik vragen of @Marciano van Odido of @Pharwin van Odido met je mee willen kijken naar de reden dat je geen 0900 nummers meer kan bellen, aangezien zij van de mobiele afdeling zijn. Zo kunnen we dit tot op de bodem voor je uitzoeken! 

@Nora van Odido Hi Nora,

Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik sinds maandag weer internet en zou graag een vergoeding ontvangen. 

Ik ontvang alleen afspraak bevestigingen op de hotmail en alle andere mails niet. Op gmail gaat het goed.

@Marciano van Odido of @Pharwin van Odido ik kan nog steeds geen 0900 nr bellen.

Hoor graag van jullie. Alvast dank. Hartelijke groet Jakomiena 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jakomiena Westdijk, wat super om te zien dat je inmiddels weer online bent! Ik heb hier direct een vergoeding voor in orde gemaakt. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Deze vergoeding wordt met jouw volgende factuur verrekend! 

Het lijkt erop dat ik jouw bericht niet helemaal goed heb doorgezet naar mijn collega's, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit nu alsnog voor je in orde gemaakt en zij zullen zo snel mogelijk jouw vraag oppakken! 

Reageer