wifi/internet probleem nieuwe glasvezel klant

  • 19 June 2023
  • 28 reacties
  • 267 Bekeken

Goedenavond,

Sinds deze week hebben wij T mobile glasvezel ipv KPN, echter hebben wij nog continu WIFI problemen.

Of er is slechte WIFi verbinding of er is wel verbinding maar geen internet.

Heb alles al een aantal keer opnieuw opgestart, maar probleem blijft zich voordoen.

Internet lampje op modem knippert ook vaak.

Tot nu toe niet blij met de overstap, kan iemand mij helpen?

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Rietje2, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zoals @Waqqas ook al zegt, werkt het bekabeld wel vlekkeloos? Voor een volledige duidelijke test, wil ik je vragen de stappen hieronder zorgvuldig na te lopen en de screenshots hier, in het topic, te delen. Dan kunnen we het een en ander uitsluiten en met meer informatie de verbinding onderzoeken!  

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Ook zie ik dat je een Devolo hebt aangesloten, dit kan ook voor een verstoring zorgen in het wifi netwerk en omdat dit eigen apparatuur is kan ik daar niet veel mee doen. Wij hebben een eigen wifipunt die volledig is afgestemd op de Zyxel T-54. In dit topic lees je hier meer over: 

 

Bekijk origineel

28 reacties

Op verschillende plekken (beneden verdieping) al geprobeerd. Man wat frustrerend dit 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rietje2, hoe heb je het wifipunt aangesloten, bekabeld of draadloos? 

Als je deze draadloos aangesloten hebt, zou je deze bedraad kunnen aansluiten en op de gewenste afstand van het modem, richting de plek met slecht bereik kunnen plaatsen? 

Hey @Rietje2, hoe heb je het wifipunt aangesloten, bekabeld of draadloos? 

Als je deze draadloos aangesloten hebt, zou je deze bedraad kunnen aansluiten en op de gewenste afstand van het modem, richting de plek met slecht bereik kunnen plaatsen? 

Hoi Tommie,

Dat heb ik uiteindelijk wel gedaan (bekabeld) en tot nu toe gaat dat goed, maar vind het raar dat het niet draadloos werkt en überhaupt zo weinig bereik is. 
En daardoor weer extra kosten kwijt ben.

Reageer