Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Toon eerste reactie

239 reacties

Hoi kan ik mijn wifipunt ook omruilen? 

Reputatie 1

Hoi @Floranneke, de nieuwe WX5600 komt eraan! 😉 Houd je mailbox in de gaten voor de track&trace-code. Zo kun je de bezorgstatus te allen tijden in de gaten houden. Veel plezier met het nieuwe wifipunt!

Top thnx gaat zeker lukken :-)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Floranneke, de nieuwe WX5600 komt eraan! 😉 Houd je mailbox in de gaten voor de track&trace-code. Zo kun je de bezorgstatus te allen tijden in de gaten houden. Veel plezier met het nieuwe wifipunt!

Reputatie 1

Goedemiddag,

Graag zouden wij ook onze WAP omruilen voor de WX5600 :-)

Bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +9

@K-1-2 ik kijk graag alles voor je na, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen?

Reputatie 2

@Sven-TMT, heb jij een idee voor @TJJonks en @K-1-2?  

@Sven-TMT @Tommie 

Ik ben nog benieuwd of er ideeën zijn … 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Albers_barbara, kan gebeuren, fijn om te weten dat allemaal goed zit! Dan wens ik jullie vooral nog heel veel plezier toe met het Wifi-punt! 😃

Reputatie 1

 @Albers_barbara dat is wel gek. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het pakket wel is bezorgd, er is zelfs voor getekend. Ook hebben we je een e-mail gestuurd met de informatie. Als je het pakket niet hebt ontvangen zal je met DHL contact op kunnen nemen en hier naar vragen. Ik zie namelijk dat het op vrijdag 21 april bezorgd is.

Hi Tommie,

 

Excuus, ik hoor net dat mijn partner het pakket wel aangenomen heeft maar het mij niet heeft verteld. Ik heb niks gezegd!

Reputatie 7
Badge +9

@Albers_barbara dat is wel gek. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het pakket wel is bezorgd, er is zelfs voor getekend. Ook hebben we je een e-mail gestuurd met de informatie. Als je het pakket niet hebt ontvangen zal je met DHL contact op kunnen nemen en hier naar vragen. Ik zie namelijk dat het op vrijdag 21 april bezorgd is.

Reputatie 2

@Jason ik heb de email bevestiging gekregen dat de door mij teruggestuurde wifi punten door T-Mobile zijn ontvangen. Het ging om het oude wifi-punt (vervangen door de nieuwe) en een teveel opgestuurde nieuwe. 2 in totaal dus. Echter blijft in de T-Mobile app de status onveranderd, dat ik de wifi punten moet terugsturen. Kan dit aangepast worden? Alvast bedankt.

Reputatie 1

 

@Albers_barbara door alle ophef in het topic heb ik over je bericht heen gelezen, mijn excuses! Ik heb de omruiling in gang gezet, je ontvangt hier bericht over.

Hi Tommie,

Kan het zijn dat er iets fout gegaan is? Ik heb sinds dit bericht niks gehoord, ook geen pakket gehad.. Dank!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @alen01, geen probleem, dit maak ik graag meteen in orde voor je! Je ontvangt straks een e-mail ter bevestiging én met uitleg over hoe het retour-proces werkt. Veel plezier straks met het nieuwe wifipunt! 

Hallo,

Ik wil ook graag mijn oude wifipunt vervangen. Ik heb nu T-54 + WAP6807.

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn dat het zo bevalt @Ben1953 en top dat ze bezorgd worden vandaag @ooojeee! Heel veel plezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😉

Hoi @ooojeee, komt voor de bakker! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en je zal snel een email ter bevestiging ontvangen. Ik zorg ervoor dat er binnenkort iemand bij je op de deur klopt met twee nieuwe Wifi-punten.

Zo kan straks iedereen jaloers zijn op je Wifi-netwerk! 😏😃

Bedankt! Ze komen vandaag binnen. 👍🏻

 

Reputatie 2

Het nieuwe wifi punt werkt prima top👍👍

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ooojeee, komt voor de bakker! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en je zal snel een email ter bevestiging ontvangen. Ik zorg ervoor dat er binnenkort iemand bij je op de deur klopt met twee nieuwe Wifi-punten.

Zo kan straks iedereen jaloers zijn op je Wifi-netwerk! 😏😃

Hallo,

 

Ik heb nu één ‘oud’ Wifi-punt i.c.m. de T-54, maar zou graag een nieuw model willen ter vervanging van de oude en een tweede erbij (in totaal dus 2 Wifi-punten). Kunnen jullie dat ook in gang zetten of moet dat op een andere manier?

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

Olger

Reputatie 7
Badge +9

@Sven-TMT, heb jij een idee voor @TJJonks en @K-1-2?  

Goedemorgen,

Sinds een aantal dagen heb ik de WX5600 ontvangen. In RP mode werkt alles prima, alleen het lukt me niet om normale snelheden te halen in AP mode. AP mode zit rond de 10 Mbps terwijl RP mode bijna de volle 100 Mbps haalt. Alle lampjes hebben de juiste kleur ook. Enig idee wat ik nog kan proberen? Ik zie weinig andere opties dan om een vervaniging te vragen. Thanks!

Reputatie 2

Ik heb de WX5600 nu een paar weken aan de praat, maar het verbaasd mij hoe weinig devices hiermee verbinding maken. De logica wanneer wel / niet een verbinding wordt opgezet ontgaat mij. Er zijn een aantal devices die steevast de T54 opzoeken, maar een slechte verbinding hebben en soms wegvallen (2,4Ghz apparaten) terwijl de WX5600 in vrijwel een directe lijn staat. Er valt zover ik kan nagaan niets te forceren of controleren op dit vlak. Ik zie in de T54 wel heel veel meldingen (om de paar seconden) met de volgende error langskomen, maar heb geen idee waar dit over gaat. 

warning mesh mesh: 1683014603 [ZSL] Input station mac is empty!!

 

Iemand enig idee hoe ik de effectiviteit van mijn WX5600 kan testen of wat bovenstaande error betekend?

Kan ik devices forceren naar de WX5600?

Is deze WX5600 überhaupt wel in orde en/of hoe zou ik dat kunnen testen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrIsmail, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de order is blijven hangen. Dit komt doordat er geen telefoonnummer beschikbaar is in mijn systeem. Kan je mij je telefoonnummer in een privébericht doorsturen? Dan kan ik die aan het abonnement toevoegen en de order door laten lopen! Hoor het graag. 

Ik heb op 19-04-2023 wifi punt bestelt en nog niet ontvangen, vorige week woensdag nog gebeld en werd aangegeven dat het onderweg is en dat ik het vrijdag of zaterdag zou moeten krijgen.

maar ik zie nog steeds staan bij bestelling: bestelling is ontvangen, dus ik denk dat het gewoon ergens fout gaat, het kan toch nooit dat het zo lang duurt?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ben1953, goed dat je dit aankaart.

Ik heb meteen de omruiling voor je in gang gezet. Je ontvang hier nog een bericht van, de bestelling is te volgen in My T-Mobile.

Reputatie 2

Goedenmiddag,

Ik zou graag mijn wifi plus ruilen voor een nieuwe die wifi 6 aankan ik heb namelijk vaak dat ik geen verbinding krijg met de modem met een iphone ik ben sinds november bij t mobile heb een T 54 modem en kreeg een wifi plus WAP6807

Reageer