Beantwoord

4g voor thuis + app

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Wij willen graag overstappen naar odido alleen wij hebben nog geen glasvezel dus wij komen in aanmerking voor de 4g in huis heeft iemand hier ervaring mee en werkt het goed en kijg je dan ook de app er bij om tv te kijken alvst bedankt

naomi Landstra 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 28 November 2023, 14:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Naomi, allereerst van harte welkom op de Community en super leuk dat je interesse hebt in 4G voor Thuis! Ik hoop dat er nog iemand met ervaring met 4G voor Thuis op je topic reageert. Anders kun je altijd even bellen met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Meer informatie plus een FAQ vind je op deze pagina. TV zit er niet bij, maar 4G voor Thuis biedt wel mooie oplossingen voor diverse woonsituaties en met verschillende abonnementen zoals Extra Snel heb je ook nog meerdere keuzes.

Laat je het me weten of je voor 4G voor Thuis gaat? Ik ben erg benieuwd! 😄

Reputatie 4
Badge

Hallo @naomilandstra 

Bij mij werkt het abonnement “4gvt extra snel” vanaf de start van dat abonnement zonder problemen met volle bak snelheid. Dit is geen garantie voor alle andere klanten. Alles is afhankelijk van je persoonlijke situatie. Hoever zit je van de dichtbij zijnde mast. Wat zit er tussen de mast en jouw adres. Hoe druk is de locatie. Verkeer van mobiele telefoons heeft altijd voorrang.

Volgens mij mag je het 2 weken uitproberen. Mocht het niet werken kan je binnen 2 weken alles inleveren. Je zou dat even moeten uitzoeken. Als de 2 weken test nog mogelijk is zou je dat kunnen proberen.

Voor tv heb je al antwoord. Je zou daarvoor NLZiet kunnen afsluiten. Je moet dan wel een smart-tv of bijvoorbeeld een chromecast met Google TV hebben. Je moet dan wel de extra snel hebben anders ben je zo door je data heen. Je krijgt dan na het verbruik van je maandbundel elk dag start van 5GB en moet na verbruik van die bundel handmatig aanvullen met 5 GB.

Succes met je keuze. 

Hallo @naomilandstra 

Bij mij werkt het abonnement “4gvt extra snel” vanaf de start van dat abonnement zonder problemen met volle bak snelheid. Dit is geen garantie voor alle andere klanten. Alles is afhankelijk van je persoonlijke situatie. Hoever zit je van de dichtbij zijnde mast. Wat zit er tussen de mast en jouw adres. Hoe druk is de locatie. Verkeer van mobiele telefoons heeft altijd voorrang.

Volgens mij mag je het 2 weken uitproberen. Mocht het niet werken kan je binnen 2 weken alles inleveren. Je zou dat even moeten uitzoeken. Als de 2 weken test nog mogelijk is zou je dat kunnen proberen.

Voor tv heb je al antwoord. Je zou daarvoor NLZiet kunnen afsluiten. Je moet dan wel een smart-tv of bijvoorbeeld een chromecast met Google TV hebben. Je moet dan wel de extra snel hebben anders ben je zo door je data en moet je de rest van de maand handmatig aanvullen.

Succes met je keuze. 

Heel erg bedankt voor het antwoord maar heb ik dan ook toegang tot de odido tv app voor Android/ Apple?

Reputatie 4
Badge

Nee. Er zit geen tv abonnement bij. Misschien kan je met een app vanaf je telefoon met een chromecast kijken. Ik weet dat KPN via de telefoon werkt maar het werkt niet prettig vind ik. Dan moet je gebruik maken van een tv abonnement van een ander. Officieel mag dat ook niet. Het dataverbruik hiervoor zal van je bundel gehaald worden. NLZiet is de beste oplossing. Voordeel is dat je heel veel programma's van alle nederlandse zenders zonder reclame kan terugkijken.

Reageer