Beantwoord

Contractovername

  • 30 January 2024
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik probeer al 3 maanden een contract van mijn oude werkgever naar mij te wijzigen. Odido is erin geslaagd het mobiele nummer naar mij te veranderen, maar het duurt een eeuwigheid om ook de wifi-sim naar mij te veranderen. Ik heb veel telefoontjes, e-mails, enz. gehad met de klantenservice, maar er is nog steeds niets veranderd. Kun je helpen?
icon

Beste antwoord door Joanna Cooper 1 February 2024, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Joanna, welkom op de Community! Fijn dat je mobiele abonnement nu op je eigen naam staat. Niet leuk dat je al even bezig bent met je 4G voor Thuis abonnement. Dit gaan we oplossen! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat mijn collega's ermee bezig zijn geweest, maar dat er alleen een case was voor je mobiele abonnement. Het advies vanuit mijn collega's is dat je voor je 4G voor Thuis (opnieuw) contractovername moet aanvragen via Contractovername | Odido. Dan komt het helemaal goed! Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de case de komende tijd ook voor je in de gaten houden! 😄

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb op 25 januari OPNIEUW een contractovernaam voor de wifi Thuis gestuurd, samen met alle benodigde documenten - dit is de tweede keer dat ik dit verstuur. Ik hoorde van een van jullie klantenservice mensen dat er een storing is met contractovernamen en dat de afdeling een chaos is, maar ik blijf hopen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Joana, bedankt voor de terugkoppeling! Ik zie het nu inderdaad en je hebt gelijk. Het is inderdaad bekend dat contractovername vertraagd is. Op dit moment is het afwachten tot het systeem je verzoek heeft verwerkt. Ik hoop dat dit snel zal gebeuren!

Reageer