Beantwoord

Hoe krijg je support bij Odido?

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Inmiddels is het bijna 14 dagen geleden dat ik een defect modem heb gemeld bij Odido. Na een half uur aan de telefoon kreeg ik eindelijk een ondeskundig persoon aan de telefoon die werkelijk geen idee had. Uiteindelijk was de conclusie dat ze het door ging zetten naar support. Die zouden contact opnemen. Uiteraard doen ze dat niet en heb ik inmiddels al een paar keer gebeld en kwam na vele malen doorverbonden te zijn(zonder iemand te hebben gesproken) in een doodlopende tunnel. Maar het feit is dat mijn modem niet goed functioneert, dus een simpele oplossing ligt voor handen. Is er ergens bij Odido nog iemand die dit probleem kan oplossen…?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 2 November 2023, 09:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Hanz124  Uiteraard is er support bij Odido.

De moderators kunnen je verder helpen. 

Welk modem heb je en wat is het probleem. Omschrijf het zo duidelijk mogelijk!

Voeg in je profiel, je klantnummer en geboortedatum toe.

Hopelijk is het snel opgelost.

 

Het probleem is heel simpel. Ik heb al tijden last van netwerkonderbrekingen en een hele lage upload 0,95mbs, zelfs met de pc rechtstreeks aangesloten het het modem(kabeltje van een meter). Om te kijken of het signaal sterk genoeg was wilde ik inloggen op het modem. Die deed echter alleen constant een redirect, waardoor ik even op homepage van het kwam en daarna direct weer teruggestuurd werd naar het inlog scherm. Inloggen was dus onmogelijk. Het modem een minuutje van de stroom gehaald en weer aangezet. Daarna kwam het inlogscherm helemaal niet meer. No response. Samengevat: een modem wat niet functioneert en een slechte haperende verbinding. Het betreft een WNC AF55 modem.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hanz, bedankt voor de extra informatie en het invullen van je profiel! Ik zie dat ik gisteren ook in een ander topic had gereageerd. De case ligt inderdaad al even bij de technische dienst. De verwerkingstijd ligt echt een stuk hoger dan we van ze gewend zijn, vanwege de drukte. Ik hoop dat ze snel aan jouw case toekomen en dit direct voor je kunnen oplossen. Op dit moment moet ik echt even afwachten, maar zodra het is opgelost maak ik het extra goed met je. Ik zorg dan graag voor een passende vergoeding!

Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat je nog heel even geduld hebt.

Reageer